آغاز فعالیت‌های موکب حضرت معصومه (س) از یازدهم صفر

کد خبر: 117823
موکب حضرت فاطمه معصومه (س) اهالی قم المقدسه، از ۱۱ تا ۲۴ صفر پذیرای زائران و محبان اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی است.
وارث

مسئول موکب حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: برای برپایی و ایجاد این موکب از توان و ظرفیت ۲۶۰ خادم در بخش‌های متخلف ازجمله خیاطی، نانوایی، تلفن رایگان و ارتباطات، بهداشت و درمان و اشپزخانه استفاده می‌شود.

وی افزود: امسال هم این موکب در شهر کربلا، شارع فاطمه الزهرا کنار جسرالضریبه برپا و آماده پذیرایی از زائران می‌شود؛ این موکب تا حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) ۱ هزار ۷۰۰ متر فاصله دارد.

محمود پارچه باف افزود: این موکب ظرفیت اسکان شبانه و پذیرایی از حداقل ۳ هزار نفر در روز را دارد که متناسب با فضایی که در کربلای معلی در اختیار این موکب قرار میگیرد، ظرفیت اسکان و خدمت رسانی به زوار تا ۵ هزار نفر نیز وجود دارد.

مسئول موکب حضرت فاطمه معصومه (س) اهالی قم المقدسه گفت: محبان اهلبیت عصمت و طهار (ع) بویژه دوست داران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند هدایا و نذورات خود را به حساب بانک ملی به شماره ۰۱۹۴۰۰۹۴۰۰۰۰۴ و یا شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۸۹۶۵۶۰ به نام موکب حضرت فاطمه معصومه (س) اهالی قم المقدسه واریز کنند.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.