برپایی اجتماع قرآنی خردسالان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

کد خبر: 117890
اجتماع قرآنی خردسالان، ۲۰ مردادماه مصادف با ۵ صفر و همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.
وارث

اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) هر هفته شب‌های جمعه محفل قرآنی را با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی در شبستان امام خمینی (ره) این آستان برگزار می‌کند که با توجه به ایام محرم و صفر، این محافل به شکلی ویژه برگزار می‌شود.

در روزهای منتهی به اربعین حسینی نیز محافل ویژه قرآنی را برنامه‌ریزی شده اما برای ۵ صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، اجتماع قرآنی خردسالان برگزار خواهد شد.

براین اساس طبق سنت هر ساله، شنبه ۲۰ مرداد مصادف با ۵ صفر، خردسالان قاری و حافظ قرآن در محفلی صمیمانه در تالار شیخ صدوق گردهم آمده و یاد و خاطره دردانه سه‌ساله امام حسین (ع) را گرامی می‌دارند.

از جمله برنامه‌هایی که این اداره کل موفق به برگزاری مستمر آن شده است، محفل قرآنی ویژه بانوان است که تاکنون ۷۲ محفل از آن را با حضور بانوان قرآنی برگزار شده است.

این محفل مختص بانوان است و به شکلی دربسته، بانوان قرآنی در آن شرکت کرده و به تلاوت قرآن و ارائه محفوظات خود می‌پردازند که در نظر داریم هفتاد و سومین دوره آن را نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی برگزار کنند


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.