پویش هیأتی‌ها برای حمایت از فلسطین در اربعین؛ با چفیه بیایید

کد خبر: 117979
مسوول هیأت هنر از راه‌اندازی پویشی با عنوان «چفیه رمز ماست» برای حمایت از مردم غزه در اربعین امسال خبرداد.
وارث

علی حیاتی مسوول هیأت هنر اظهارداشت: بی‌شک دوستداران حسین‌بن‌علی(علیه‌السلام)، پیرو راه او هستند و پیروان او، هیچ‌گاه ظلم ظالمی را برنمی‌تابند و مظلوم را تنها نمی‌گذارند. جهان اکنون ما، ظالمی بزرگ‌تر از آمریکا و اسرائیل و مظلومی غریب‌تر و تنهاتر از مردم مظلوم فلسطین و غزه نمی‌شناسد؛ و این چنین است که دوست‌داران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از هر فرصتی برای حمایت از این مظلومان استفاده خواهند کرد، و چه فرصتی بهتر از اربعین حسینی؟

وی افزود: باتوجه به اینکه اربعین امسال، اولین رویداد جمعی شیعیان بعد از عملیات طوفان الاقصی و جنایات صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی در غزه است، با همفکری دیگر هیأت‌های کشور پویشی راه‌اندازی کردیم تا در اربعین یادی از مردم فلسطین کنیم و حامی آنان باشیم.

حیاتی تصریح کرد: چفیه نماد مظلومیت مردم فلسطین در دنیا شده است، بنابراین بنا داریم در اربعین امسال با چفیه حاضر شویم تا اولاً تبعیت کنیم از امام خود که ما را به مبارزه با ظالمین فراخوانده است ثانیاً بتوانیم نقش کوچکی داشته باشیم. همه ما دوست داریم بیش از این‌ها به مردم فلسطین کمک کنیم اما اگر همین حرکت کوچک هم به خوبی رسانه‌ای شود، کمکی برای این مردم خواهد بود

سوول هیأت هنر در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً تمام زائران سیدالشهدا در اربعین حامی مردم مظلوم غزه هستند چه با همراه داشتن این چفیه چه بدون آن، اما این چفیه می‌تواند پیام ما را بین‌المللی‌تر کند. خیلی از مردم دنیا شاید شعارهای ما را نفهمند و به خاطر اختلاف زبان متوجه نشوند اما تصویر چفیه در دنیا پیام مشخصی در حمایت از فلسطین و مردم غزه دارد.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.