برگزاری ۱۰ همایش استانی متناسب با نام های روزهای دهه مهدویت

کد خبر: 12349
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) گفت: ۱۰ همایش استانی متناسب با نام های روزهای دهه مهدویت (۵ تا ۱۵ شعبان) برگزار می شود.
وارث: مسعود دریس، معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مهدویت (5 تا 15 شعبان) ازسوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(ع)، گفت: این برنامه ها در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مهدوی در سراسرکشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه به همین مناسبت 10 همایش استانی در این دهه، برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به تناسب نام هر روز این دهه یک همایش در استان های مختلف با برنامه های جانبی برگزار می شود.
دریس ادامه داد: پنجم شعبان همایش "مهدویت، معنویت و اخلاق" در استان بوشهر، ششم شعبان همایش "مهدویت و ولایت فقیه" در استان یزد، هفتم شعبان همایش "مهدویت و انقلاب اسلامی" در استان سیستان و بلوچستان و هشتم شعبان همایش "نقش مهدویت در اقتصاد و فرهنگ" در استان کرمان برگزار می شود.
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) همچنین افزود: نهم شعبان همایش "مهدویت و بیداری اسلامی" در استان فارس، دهم شعبان همایش "مهدویت و سبک زندگی اسلامی" در استان قم، یازدهم شعبان همایش "مهدویت و جوانان منتظر" در استان مرکزی، دوازدهم شعبان همایش "مهدویت و بانوان منتظر" در استان تهران و سیزدهم شعبان همایش "مهدویت و رسانه زمینه ساز" در استان البرز برگزار می شود.
وی با اشاره به دو همایش پایانی این دهه، اظهارداشت: 14 شعبان همایش "مهدویت و همبستگی اسلامی" در استان خوزستان و 15 شعبان و ولادت با سعادت امام عصر(ع) همایش "مهدویت و انتظار جهانی" در استان خراسان رضوی برگزار می شود.
دریس تصریح کرد: این همایش ها در طول این 10 روز در هر استان به همراه برنامه های جانبی مانند نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی و مسابقات گوناگون برگزار می شود.

/م118