فراخوان تولید آثار علمی، فرهنگی هنری «در محضر بانو»

کد خبر: 26090
فراخوان تولید آثار علمی، فرهنگی و هنری در محضر بانو، در راستای معرفت افزایی زائران، مجاوران و کودک و نوجوان از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) منتشر شد.
وارث: حجت الاسلام والمسلمین قاسمی، مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اعلام این خبر گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها و بصیرت در برابر دشمنان، حضرت معصومه سلام الله علیها و پیروی از ولایت، حضرت معصومه سلام الله علیها الگوی دختر مسلمان، حضرت معصومه سلام الله علیها اسوه عفت و حیا، شخصیت و شأن حضرت معصومه سلام الله علیها، نوجوانان انقلابی دیروز و امروز، شهدای نوجوان قم، الگوگیری از حضرت معصومه سلام الله علیها در جنبش علمی، خادم معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها و آثار زیارت در سبک زندگی از موضوعات فراخوان می باشد.

وی افزود: این فراخوان در رشته های علمی، فرهنگی و هنری شامل مقاله، نشریه الکترونیک، وبلاگ، عکس، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، کلیپ، فیلم نامه، طراحی، داستان، شعر و آثار هنری دیگر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی با اشاره به برگزاری این مراسم در اوایل اسفند ماه جاری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه، تا 28 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ارسال کنند.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) درباره داوری آثار گفت: برای داوری این آثار، 20 داور از کارشناسان تبلیغی و کارشناسان گروه کودک و نوجوان حضور دارند و آثار دریافتی را بررسی می کنند.

منبع: آستان مقدس حضرت معصومه علیها سلام

/س.ب215