سکوت برخی جریانات در اهانت به پیامبر(ص) شرم آور است

کد خبر: 26257
عضو خبرگان رهبری سکوت برخی رسانه ها و جریانات به ظاهر روشنفکر در اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را مایه شرم و تاسف توصیف کرد.
وارث: حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که این روزها با اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) بار دیگر دشمنی غربی ها با اسلام عزیز و پیام رهایی بخش آن کاملاً هویدا شده است، اظهار داشت: از صدر اسلام کفار قریش و منافقان در برابر اسلام و پیامبر اکرم (ص) صف آرایی کردند، اما به نتیجه نرسیدند و تا به امروز هم بی گمان تلاش چپاولگران و بولهوسان و منافقان و کفار در برابر جبهه حق و حقیقت ناکام است، چرا که قرآن می فرماید آن ها نمی توانند نور الهی را خاموش کنند.

قرآن پر فروش ترین کتاب در آمریکا و اروپا

وی افزود: واقعیت آن است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) جهانیان به سمت انقلاب و اسلام گرایش بسیار مشهودی پیدا کردند و لذا آن ها در اندیشه اسلام ستیزی و اسلام هراسی افتادند و حال آن که به لطف الهی روز به روز اسلام وانقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم به ویژه اروپا محبوب تر می شود و امروز قرآن کریم و کتب اسلامی یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در آمریکا و اروپا می باشد.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این که رد پای صهیونیست ها در قضایای اخیر پاریس مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: پس از گرایش فراوان مردم دنیا به سمت اسلام ، غربی ها و صهیونیست ها با سناریوهایی از جمله حمله مشکوک به برج های دوقلو نیویورک و اقداماتی از قبیل حمله به نشریه فرانسوی شارلی ابدو، این گونه وانمود کردند که مسلمانان تروریست هستند تا بلکه بدین وسیله افکار عمومی را علیه مسلمین و اسلام و پیامبر اکرم(ص) تحریک کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه های غربی در ایام اربعین بزرگترین اجتماع بشری با 20 میلیون انسان را پوشش ندادند اما حوادث بسیار کوچک را بسیار بزرگنمایی کردند و در این میان، تاسف ما از برخی رسانه ها و افراد به اصطلاح روشنفکر و غرب زده است که چرا در برابر توهین اخیر سکوت کرده و حرکتی از خود نشان نمی دهند. چرا قلم نمی زنند و دست کم بیانیه ای در مخالفت با توهین به نبی اکرم(ص) صادر نمی کنند؟!

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در خاتمه یادآور شد: به هر صورت از همه نخبگان حوزه و دانشگاه و کلیه فرهیختگان و اهالی رسانه انتظار می رود که با غیرت دینی و آگاهی لازم پا به عرصه گذاشته و به شیوه مناسب وقاطعانه اعتراض و ناراحتی را نشان دهند.

منبع: حوزه

/ف.م214