جوانان با اطمینان و دلگرمی در خط رهبری حرکت کنند

کد خبر: 27025
استاد حوزه علمیه قم گفت: نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و هیچ نظامی در دنیا به پای نظام ما نمی‌رسد چراکه این نظام در خط و مسیر اسلام است.
وارث: آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از اعضای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که قشر جوان جامعه توجه به حق و حقیقت داشته باشند و این امر ارزش فوق‌العاده‌ای دارد.
 وی خاطرنشان کرد: بر اساس سخنی از نبی مکرم اسلام(ص) زیباترین و برترین جوانان کسانی هستند که در سن جوانی راه سالمندان را در پیش گرفتند، به این معنا که کارهای سنجیده انجام ‌دادند و بدترین سالمندان کسانی هستند که در سن پیری کارهای نسنجیده و ناپخته انجام دهند.
 استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و هیچ نظامی در دنیا به پای نظام ما نمی‌رسد، گفت: این نظام در خط و مسیر اسلام بوده، ممکن است در عمل کوتاهی داشته باشیم، ولی از نظر روش و برنامه‌ریزی بهترین نظام دنیا است، زیرا بالاترین و برترین دین در آن اجرا می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: اسلام از جوانان خواسته است که به زندگی دلگرم باشند و به یکدیگر کمک کنند و به فکر دیگران بوده و خود و دیگران را نجات دهند. آیت الله علوی‌گرگانی ادامه داد: زمانی که انسان با دلگرمی کاری را انجام می‌دهد، در نتیجه آن خیر خدا را به همراه دارد، بنابراین باید با پیروی از دستورات خدا به فعالیت‌ بپردازیم.
وی با اشاره به مسئولیت‌هایی که بر عهده ما قرار دارد، گفت: باید بنده خدا باشیم و خود را به خدا بدهکار بدانیم، انسانی که خود را بدهکار خدا بداند، در نتیجه تلاش می‌کند که بدهی خود را بپردازد.
 استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه جوانان دلگرم و مطمئن زیر سایه ولایت و در خط رهبری و مراجع تقلید حرکت کنند گفت: از مراجع و علما جدا نشوید و بدانید دشمن تلاش می‌کند که جوانان را از مراجع و علما جدا کند و به صورت مستمر به بدگویی از ما و شما می‌پردازد تا به هدف شوم خود برسد، ولی نباید چنین اجازه‌ای را به آنها داد. 
/س.ب215