عرض ارادت گرافیست‌های ایران به ثامن الحجج(ع)

کد خبر: 34330
دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی از انتخاب سیستان و بلوچستان برای نخستین‌بار به عنوان میزبان این جشنواره خبر داد.

وارث: حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان این خبر گفت: دوره سیزدهم جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، در کنار دیگر هنرهای تجسمی، به طور ویژه به گرافیک توجه شده و جشنواره‌ای مستقل به این هنر ارزشمند اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پرداختن به شخصیت و سیره حضرت رضا(ع) از دریچه هنر به ویژه هنرهای گرافیکی اثرگذاری خاصی روی مخاطبان دارد. استفاده از هنر گرافیک و خلق آثار گرافیکی رضوی ابتکار جدید و جالبی در میان اهالی هنر است.

این مقام مسئول از انتخاب دبیر تخصصی این جشنواره هم خبر داد و گفت: دبیر تخصصی این جشنواره از فعالان حوزه گرافیک است. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیستم مرداد ماه اعلام است.

براساس این گزارش، جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی از سری برنامه‌های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.