برگزاری مراسم وداع با ضیافت الهی در حرم رضوی

کد خبر: 36891
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه وداع ماه رمضان همزمان با آخرین شب ماه مبارک رمضان در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی برگزار می شود.
وارث: حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه های تبلیغی هفته پایانی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی با مراسم وداع ماه رمضان در جمع زائران و مجاوران به پایان می رسد.

 

وی تصریح کرد: مراسم ویژه وداع ماه مبارک رمضان در حرم رضوی پنج شنبه شب 25 تیرماه از ساعت 21 تا 23 در صحن جامع رضوی برگزار می شود.  

 

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: در این مراسم کاظم عطاپور مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به قرائت دعای وداع و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به سخنرانی می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن ویژه عید سعید فطر نیز جمعه تا یکشنبه با مدیحه سرایی و شعر خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در صحن جامعه رضوی برگزار می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در آخرین هفته ماه مبارک رمضان حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی و حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری به تبیین «اخلاق در قرآن» و «امامت در قرآن» می پردازند.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: با توجه به روز ملی عفاف و حجاب در آغاز هفته، سخنرانی ویژه خواهران با محوریت و موضوعات حجاب در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه در دو نوبت صیح و عصر در حال برگزاری است.
/ف.م214