اعلام اسامی برندگان قرعه کشی متقاضیان دانشگاهی عتبات، امروز

کد خبر: 47011
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام اسلامی برندگان قرعه کشی متقاضیان دانشگاهی اعزام عتبات عالیات خبر داد.
وارث :حجت الاسلام محمدرضا فقیهی روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه بیش از 50 هزار نفر از دانشگاهیان کشور در چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات ثبت نام کرده اند اظهار کرد: برندگان طی ظهر امروز (شنبه) مشخص می شوند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امروز قرعه کشی انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان علاوه بر درج در سایت labbayk.ir به صورت پیامکی نیز به آنان ارسال خواهد شد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: مقرر شده تا در چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات 11 هزار و 500 نفر به کشور عراق سفر برای زیارت قبور ائمه اطهار (ع) سفر کنند.

وی ادامه داد: استقبال در این دوره نسبت به دروه های گذشته بسیار زیاد بوده و شاید این آمار اعزام افزایش یابد.

فقیهی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های خاص این دوره نسبت به گذشته اعزام و تشرف دانشجویان مجرد دختر است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشجویان افزود: بر همین اساس کاروان های ویژه خواهران تدارک دیده شده و آنان به صورت هوایی به کشور عراق اعزام خواهند شد.
 
وی با بیان این که 189 کاروان در دوره قبل به عتبات اعزام شدند یادآور شد: امسال در این دوره 287 کاروان پیش بینی کرده ایم که 172 مورد آن هوایی و 115 کاروان زمینی خواهند بود.

فقیهی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال هزینه کاروان های زمینی 970 هزار تومان و کاروان های هوایی حدود یک میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

/1102101305