حاج منصور ارضی: خدا حافظ این انقلاب است

کد خبر: 47716
بیانات حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورا حسینیه صنف لباس فروشان
وارث : مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد. 
در ادامه متن سخنان حاج منصور ارضی را می خوانید: 


حاج منصور ارضی: خدا حافظ این انقلاب است

 وقتی ظلم و جور همیشگی می‌شود تا قبل از ظهور منتقم، این ظلم جور هم علیه اهل بیت علیهم السلام صورت می‌گیرد و هم علیه شعیانشان. برائت از دشمنان باید روزی انسان شود ، قسمت هرکسی نمی‌شود . 
می‌گویند چرا بعضی اشخاص در این زمان را لعن می‌کنید، اینها منصوب از طرف مقام معظم رهبری هستند! ولی فقیه و نائب خاص امام موسی ابن جعفر علیه السلام تا امام رضا علیه السلام، اتفاقاتی افتاد که در مقابل امام زمانش ایستاد، پا که بلغزد اجتهاد هم داشته باشی گمراه می‌شوی . 
 گاهی یک فرد معمولی گمراه می‌شود، خب زیاد عجیب نیست، اما گاهی شخصی از مسیر خارج می‌شود که سالها در راه بندگی خدا بوده است. آن بنده خدا قائم مقام رهبری بود ولی آخرش چه شد؟ و بعد دیدید که امام (رحمت الله علیه) در وصیت نامه‌ی خود چه فرمودند ، واقعا چه بلاهایی به سر این جمهوری اسلامی آوردند . این را بدانید که اگر کمک خدا و اهل بیت علیهم السلام نبود ، ذره ای از این جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند "فَاللهُ خیر حافظاً وَ هُوَ اَرحَمُ الرّاحمین" ما کاره ای نیستیم! خدا حافظ این انقلاب است . مسئول است ولی هنوز تشخیص نمی‌دهد باید از چه کسی برائت داشته باشد و از چه کسی نداشته باشد . نتیجه‌ی دقت در برائت این است که تو مراقب باشی به چه کسی در انتخابات رای دهی . برائت محبت را هم تنظیم می‌کند و باعث می‌شود تا محبت زیادی کورت نکند که به اشتباه بیافتی . ما با برائت باید خوب و بد را شناسایی کنیم .

بجای آمریکا، دلتان را به خدا گره بزنید
شما ببینید که چگونه افراد از دیدگاه مقام معظم رهبری دسته بندی می‌شوند ، لیستی که از دست یک مومن می‌گیرید ، شاید همه‌ی افراد در آن لیست را نشناسید اما آن لیست موثر است . این تذکرات برای این است که ما حواسمان را جمع کنیم ، لذا مراقب باشید نمایندگانی وارد مجلس شوند که به تعهداتی مانند برجام تن ندهند . سر این برجام گرفتار شدیم ، آمریکا که به دین و آیینی پای بند نیست ، مقام معظم رهبری هم از ابتدا فرمودند من به این مذاکرات خوش بین نیستم ولی باز کار خودشان را کردند و الان هم دارند نتیجه اش را می‌بینند . بیایید بجای آمریکا ، دلتان را به خدا گره بزنید . الان هم دارند برنامه ریزی کنند کسانی را وارد مجلس کنند که رنگ و بوی آمریکایی داشته باشند. واقعا "وَ رَزَقَنِی الْبَرَائَةِ مِنْ اَعْدَائِکمْ" از خدا بخواهید که این برائت نصیبتان شود. این برائت محدود به زمان خاصی نیست و تا قیامت جاری است . ما منتظریم تا ببینیم که اصولگرایان به نتیجه ای می‌رسند یا نه ، اگر به نتیجه ای نرسیدند لیستی را از طرف هیئتی‌ها معرفی می‌کنیم ، باید به تکلیفی که هست عمل کرد. 

خدایا به حضرت معصومه سلام الله علیها تو را قسم می‌دهیم عقل ما را زیاد کن ، خدایا رزق و روزی گریه کن‌های امام حسین علیه السلام را زیاد کن . جزء بیست و ششم قرآن را بخوانید ، پول برای جهیزیه یادتان نرود ، اول ماه است هم نماز دارد واین که صدقه دادن خیلی مهم است ، هم ثواب دارد و هم دفع بلا می‌کند. خدایا به ورود حضرت معصومه سلام الله علیها دل‌های ما را شاد گردان .


منبع: قدیم الاحسان

/1102101305