اعلام مهلت ثبت نام اعتکاف رجبیه مسجد دانشگاه تهران

کد خبر: 50572
گروه دانشگاه: مدیر مسجد دانشگاه تهران از ثبت نام اعتکاف رجبیه مسجد دانشگاه تهران تا 22 اسفندماه از طریق نشانی اینترنتی www.utmosque.ir خبر داد.
وارث: محمد عابدی، مدیر مسجد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه در مسجد دانشگاه تهران خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام مراسم اعتکاف رجبیه سال 1395 ویژه دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران آغاز شد.
وی افزود: علاقه‌مندان از 15 تا 22 اسفند‌ماه برای ثبت نام در مراسم اعتکاف رجبیه مسجد دانشگاه تهران از طریق نشانی اینترنتی www.utmosque.ir  فرصت دارند؛ این مراسم از دوم تا چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
عابدی بیان کرد: ثبت نام در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران برای همه دانشجویان امکان‌پذیر است ولی اولویت ثبت نام با دانشجویان دانشگاه تهران است، 50 درصد دانشجویان تهران و علوم پزشکی و 50 درصد برای دیگر دانشجویان درنظر گرفته شده است.
مدیر مسجد دانشگاه تهران ظرفیت این مراسم را 800 نفر اعلام و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی‌مان مختص این ایام به چندین بخش تقسیم می‌شود؛ برنامه نمازهای صبح با حضور حجج‌اسلام ابوترابی، صدیقی و کلانتری برگزار خواهد شد. آیت‌الله حائری شیرازی و حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، عضو مجلس خبرگان سخنران‌های قبل از نماز ظهر خواهند بود. برنامه‌های مناجات و دعا نیز با حضور ماشاءالله عابدی، سعید حدادیان و کاتوزیان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تا 22 اسفندماه از دانشجویان ثبت نام به عمل می‌آید و مابقی نیز در فرصتی که اعلام می‌شود بعد از عید ثبت نام خواهند شد. برنامه اعتکاف، برنامه بسیار سنگینی است و سعی داریم اعتکاف پرمحتوایی داشته باشیم.
تهیه جزوات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی
عابدی با اشاره به برنامه‌های خاص مسجد دانشگاه تهران در این ایام به تهیه جزوات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی اشاره و عنوان کرد: پای ثابت اعتکاف امسال، فعالان قرآنی و دانشجویانی هستند که دارای توانمندی‌ تدریس هستند و قرار است کار ویژه‌ای برای معتکفان انجام دهند، حلقه‌هایی را ایجاد کنند، دانشجویان را تقسیم‌بندی کنند و آموزش قرآن مختصر و قابل استفاده‌ای را داشته باشند.
وی گفت: حلقه‌های معرفت را نیز خواهیم داشت که پنج استاد ویژه آقایان و پنج استاد ویژه بانوان هستند و در مسجد دانشگاه تهران روزی یک ساعت در بعد از ظهر روز اول و دوم، مباحث مورد علاقه دانشجویان را مطرح می‌کنند.
/1102001307