پخش کامل ویژه برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی از شبکه قرآن

کد خبر: 50819
تهیه کننده شبکه قرآن از پخش کامل و زنده ویژه برنامه لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی از شبکه قرآن خبر داد.
وارث :اکبر صمصامی؛ تهیه کننده برنامه ویژه تحویل سال نو در شبکه قرآن با اعلام این خبر گفت: شبکه قرآن در نظر دارد در ارتباطی زنده و مستقیم از ساعت 21 تا 24 شب سال تحویل با اجرای برنامه ویژه سال نو از حرم مطهر رضوی میهمان هموطنان و مخاطبان این شبکه باشد.

وی افزود: در این برنامه که با محوریت حرم رضوی اجرا می شود، میزبان میهمانان و اساتید مختلف، یکی از شاعران مشهدی و خانواده های مرحوم حسنی کارگر و مرحوم عباسی از قاریان حرم رضوی خواهیم بود. مدیحه سرایی و حضور چهره‌های آشنای حوزه معارف اسلامی و رضوی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده شب سال نو خواهد بود.

صمصامی با اشاره به اینکه برای اولین بار ارتباط مستقیم و کامل لحظه تحویل سال از حرم مطهر رضوی از شبکه قرآن پخش می شود، گفت: در قالب این برنامه از ساعت 6 صبح تا لحظه تحویل سال به صورت زنده به پخش برنامه هایی چون تلاوت قرآن کریم به صورت جمع خوانی، شعر خوانی، قرائت دعای توسل و اجرای سرود توسط خدام بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) خواهیم پرداخت.

تهیه کننده ویژه برنامه لحظه تحویل سال شبکه قرآن از اجرای وحید مرتضوی و یراغ بافان به عنوان مجریان این برنامه خبر داد و گفت: در لحظات منتهی به تحویل سال در مجموع 6 ساعت به صورت زنده با حرم مطهر رضوی ارتباط خواهیم داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

/1102101305