مهلت ارسال آثار به کنگره شعر آئینه نبی(ص) تمدید شد

کد خبر: 52324
دبیر نهمین کنگره شعر آئینه نبی (ص) گرامیداشت مقام والای حضرت علی اکبر (ع)، از تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره خبر داد.
وارث :«احمد ابراهیمی» با اشاره به استقبال چشمگیر شاعران جوان و درخواست‌ها برای تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره گفت: «شورای سیاست‌گذاری این جایزه ادبی، مهلت ارسال آثار به کنگره را تا پنجم اردیبهشت‌ماه تمدید کرده است.»


ابراهیمی افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی و بخش جنبی برگزار خواهد شد. بخش اصلی، اختصاص به اشعار جدید شاعران جوان کشور با موضوع تبیین ابعاد آسمانی شخصیت سترگ و ارجمند حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام خواهد داشت. ضمن آن‌که در بخش جنبی این جایزه ادبی نیز اشعار جدید (تک اثر) شاعران جوان با رویکرد آیینی و مذهبی و ارزش‌های والای آیینی و مذهبی برگزار خواهد شد و شاعران برگزیده دعوت، تقدیر و تکریم خواهند شد.


به گفته ابراهیمی، جایزه ادبی شعر آئینه نبی (ص)، گرامیداشت مقام والای حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام، همه‌ساله به‌صورت کاملاً مردمی و بدون کمک نهادهای دولتی برگزارشده و شاعران سراسر کشور، طی حضور در شهرستان مرودشت و برگزاری مراسمی ویژه، در این کنگره به شعرخوانی خواهند پرداخت.


 نهمین دوره جایزه ادبی حضرت علی‌اکبر (ع)، 29 اردیبهشت‌ماه، همزمان با سالروز ولادت ایشان در شهرستان مرودشت استان فارس برگزار خواهد شد.


شاعران جوان کشور می‌توانند برای ارائه اثر خود به این جشنواره و آگاهی از شرایط حضور در آن تا پایان روز پنجم اردیبهشت‌ماه، به وبلاگ اختصاصی این جشنواره مراجعه کنند.

/1102101305