اختصاص صفحه ویژه به نوجوانان در سایت نماز

کد خبر: 57849
رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: در راستای منویات رهبری مبنی بر توجه به نماز نوجوانان، صفحه ویژه‌ای برای این گروه سنی در سایت «قنوت» راه‌اندازی می‌شود.

وارث: حجت‌الاسلام علی‌اصغر آیتی رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز بیان داشت: معظم‌له فرموده بودند «به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهل‌انگاری نکند همت گمارید»، در این پیام اهمیت ترویج نماز در بین نوجوانان مورد تأکید ایشان است که باید بر مطالعه و ایجاد فعالیت رسانه‌ای تخصصی برای این قشر تلاش ویژه‌ای کرد.


وی افزود: مطالعات اولیه از ضرورت فعالیت نمازی برای این قشر حکایت دارد و به همین دلیل صفحه ویژه‌ای برای نوجوانان در سایت قنوت مرکز تخصصی نماز بعد از مطالعات تخصصی و محتوایی ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام آیتی با اشاره به زودبازده بودن ترویج نماز بین نوجوانان خاطرنشان کرد: مطالعه در مورد بخش کودک و دختران را نیز در دستور کار شورای رسانه‌ای این مرکز  قرار گرفته است و در صورت تأیید کارشناسان، برای این گروه‌ها نیز اقدامات لازم و تخصصی در بخش فضای مجازی انجام می‌گیرد.

وی همچنین بر ایجاد فضای مشارکتی با مخاطب نوجوان تأکید کرد و ادامه داد: در نظر داریم برای ترغیب و تشویق نوجوانان، الگوهایی از خودشان را به صورت دوره‌ای معرفی کنیم.

/1102101305