برپایی نمایشگاه پوستر روز جهانی مسجد در ۵۰۰ مسجد تهران

کد خبر: 58292
همزمان با روز جهانی مسجد(۳۱ مرداد ماه)، نمایشگاه پوستر «مسجد طراز اسلامی، در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری» برپا می شود.
وارث: سیدمهدی رضوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های روز جهانی مسجد گفت: طی مکاتباتی با وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المطفی العالمیه از آن ها  خواسته شده است که نسبت به این روز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

دبیر ستاد بزرگداشت روز جهانی مسجد همچنین از برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع «مسجد طراز اسلامی در کلام امام(ره) و مقام معظم رهبری» در 500 مسجد تهران خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار به مناسبت روز جهانی مسجد، مستندی با عنوان «مسجد الاقصی» تهیه شده است که به زودی رونمایی می شود.

 

 رضوی همچنین گفت: از نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران خواسته شده است که در آستانه روز جهانی مسجد، در مساجد برنامه های ویژه ای برگزار شود. علاوه بر آن برای ائمه جماعات استان تهران نیز محتوای سخنرانی به مناسبت این روز تهیه و ارسال شده است.

 

٢١ آگوست برابر با ٣۱ مرداد بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران ، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

/1102001307