در خواست موكب‌داران ايراني از رهبر انقلاب

کد خبر: 74195
كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين به همراه نماينده بعثه مقام معظم رهبري از موكب هاي برپا شده زائران ايراني در كربلاي معلا بازديد كرد و ضمن تجليل و تقدير از آن ها اين حركت مردمي را بسيار موفق دانستند. در حاشيه اين بازديد موكب داران ضمن ابراز عشق و ارادات شان به رهبري، درخواست ديدار با مقام معظم رهبري را داشتند.
وارث: حميدرضا مرادي، دبير ستاد كمك هاي مردمي موكب حضرت عبدالعظيم شهري ري در حاشيه بازديد نماينده بعثه مقام معظم رهبري و اعضاي كميته فرهنگي و آموزشي اربعين از اين موكب گفت: اين موكب به عشق و ارادات عاشقان اباعبدالله الحسين عليه السلام توسط مردم شهر ري برپا شده است.

وي افزود: كمك هاي مردمي به اين موكب از سوي مردم كم نظير بود و هر روز عاشقان حضرت به صورت خودجوش به اين موكب كمك مي كردند و امروز توانستيم به واسطه همين كمك ها در اين سرزمين، موكب بزرگ مردم شهر حضرت عبدالعظيم حسني را راه اندازي كنيم.

مرادي تصريح كرد: امروز در موكب ها حال و هواي خاصي حاكم است و همچون دوران دفاع مقدس مردم از قشرهاي مختلف در اين موكب ها حضور دارند و خالصانه براي آن حضرت خدمت مي كنند و اين را براي خود افتخار بزرگي مي دانند.

وي ياداور شد: امروز شاهد حضور افرادي در اين موكب هستيم كه حتي به دليل مشكلات جسمي و روحي در منزل خود توانايي جابه جايي كوچك ترين وسيله اي را ندارند؛ اما عشق آن ها به اباعبدالله الحسين عليه السلام به گونه اي تغيير داده كه انجام برخي فعاليت هاي آن ها براي ما غير باور پذير است.

مرادي در پايان ضمن ابراز خرسندي از حضور اعضاي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اين موكب گفت: همه عزيزان و خادماني كه در اين موكب ها به عشق اباعبدالله الحسين عليه السلام حضور پيدا مي كنند، عشق به نظام و انقلاب دارند و آرزو دارند كه روزي هم توفيق بشود تا در محضر رهبري عزيز حضور يابند و ايشان را از نزديك ملاقات كنند و به نصايح ايشان گوش فرا دهند، از شما در خواست داريم سلام ما را به حضرت آقا برسانيد و اگر ممكن است ما خادمان حضرت را به حضور بپذيرند تا در محضر ايشان درس بگيريم.