داستانی از کرامات حضرت فاطمه(س)+انیمیشین

کد خبر: 76491
روزی حضرت زهرا(س) بر بستر بیماری از امیرالمؤمنین(ع) درخواست انار کرد. حضرت علی(ع) برخاست و برای فراهم کردن انار از منزل بیرون رفت. وقتی که بازگشت مشاهده کرد فاطمه(س) تکیه کرده و طبقی از انار پیش روی اوست ...
وارث: حضرت فاطمه(س) دختر سرور انبیا و همسر برترینِ اوصیا با ویژگی‌هایی آسمانی است که هیچ انسانی قادر به شناخت تمام ابعاد وجودی این بانوی مکرم اسلام نیست. فاطمه زهرا(س) در  مدت کوتاه عمر شریفشان چنان صفاتی از خود بروز دادند که به عالی‌ترین درجات معنوی رسیدند تا همواره الگویی نه تنها برای زنان بلکه الگویی برای مردان و سالکان الی‌الله باشند. 

حال به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگی از فضایل این بانوی گرانقدر و پر فضیلت را در قالب انیمیشن ببینید. 

«روزی حضرت زهرا(س) بیمار و بستری شد. علی(ع) به بالین اوآمد فرمود: زهراء جان، چه میل داری تا برایت فراهم کنم؟ گفت: من از شما چیزی نمی‌خواهم. حضرت علی(ع) اصرار کرد. فاطمه(س) گفت: ای پسر عمو، پدرم به من سفارش کرده که هرگز چیزی از شوهرت در خواست نکن، مبادا تهیه آن برایش مشکل باشد و در برابر در خواست تو شرمنده شود. علی(ع) فرمود: ای فاطمه، به حق من، هر جه میل داری بگو تا برایت آماده کنم. فاطمه(س) گفت: اکنون که ما را سوگند دادی می‌گویم. اگر اناری برایم فراهم کنی خوب است. حضرت علی(ع) برخاست و برای فراهم کردن انار از منزل بیرون رفت. در راه با چند نفر از مسلمانان روبرو شد و از آنها پرسید: انار در کجا پیدا می شود؟ آنها گفتند: یا علی، فصل انار گذشته، ولی چند روز قبل شمعون یهودی چند انار از طائف آورده بود. حضرت به در خان شمعون رفت...» (ریاحین الشریعه، ج1)

ادامه را در انیمیشن زیر ببینید.