رونمایی از اولین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان +دانلود

کد خبر: 79192
وارث: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در ماه قرآن اولین و فاخرترین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان رونمایی می شود.
قرآن برای کودکان نرم افزار تعاملی است که در آن قصه های قرآن کریم با جذابیت داستانی و سرشار از مفاهیم الهی خود به زبانی ساده برای کودکان روایت شده است. این مفاهیم اگر با زبان قصه و از همان دوران کودکی به انسان ارائه شود، اثرگذارتر خواهد بود زیرا میتواند روح حاصلخیز کودک را برای پذیرش حق و حرکت در مسیر الهی در آینده، آماده سازد.
بنابراین گزارش اپلیکیشن "قرآن برای کودکان"، برنامۀ تعاملی بر بستر تلفن همراه است که بسیاری از داستانهای قرآن را با زبانی ساده و با تصویگری منحصر به فرد برای کودکان روایت میکند.
رونمایی از اولین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان +دانلود
این نرم افزار، برای استفاده در سیستم عاملهای اندروید و ios ، و به چند زبان زنده دنیا آماده شده است.
موتور بازی قدرتمند، تصاویر اختصاصی، داستان های کوتاه، انیمیشن های جذاب، گویندگی داستانها به زبانهای مختلف، ساختار بازیگونه برای آموزش مفاهیم و حجم مناسب هر داستان برای دانلود، بخشی از مزایای قرآن برای بچه هاست.
برای تولید این اپلیکیشن، جمعی از بهترینهای «نویسندگی، تصویرسازی، گرافیک، انیمیشن، کارگردانی، برنامه نویسی، گیم، موسیقی و تولید» با نظارت کارشناسان دینی گرد هم آمدند و با توسل به قرآن کریم، تمام تلاششان را برای خلق اثری کردند که کودکان آن را دوست بدارند و با داستان هایش ارتباط برقرار کنند.
اپلیکیشن قرآن برای کودکان توسط سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است . 
این نرم افزار روز5 شنبه در جامعه المصطفی در شهر قم با حضور آیت الله اعرافی ریاست حوزه علمیه قم و دیگر بزرگان حوزه رونمایی می شود.
رونمایی از اولین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان +دانلود
برای دانلود این نرم افزار به ادرس زیر مراجعه کنید و یا از طریق شماره *3*114#  نرم افزار را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. 
http://quranappforkids.com