برنامه های پایان هفته جمکران برای منتظران

کد خبر: 87031
مسجد مقدس جمکران با برنامه هایی همچون قرائت دعای توسل و کمیل و زمزمه دعای عهد حضرت صاحب الزمان(عج) روزهای پایانی هفته پذیرای منتظران می شود.  
وارث

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان زائران و دلدادگان امام مهدی(عج) می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های این هفته جمکران از امشب، سه شنبه، 17 مهرماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت 19 آغاز شده و در ادامه با سخنرانی حجت‌الاسلام موسویان از ساعت ۲۰:۱۵ پذیرای محبان امام عصر(عج) می شود.

قرائت دعای پرفیض توسل از ساعت 21 با نوای «سید محسن بنی فاطمی» پایان بخش برنامه های امشب جمکران است.

همچنین، میعادگاه منتظران پنج‌شنبه، 19 مهرماه از ساعت ۱۹ و با جلسه آموزش عمومی قرآن برنامه های خود را آغاز کرده و در ادامه از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام صدوقی و سپس قرائت دعای کمیل با نوای حاج حسین فروغی از ساعت ۲۱ پذیرای دلدادگان حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه می شود.

علاوه بر این، برنامه های روز جمعه، 20 مهرماه مسجد مقدس جمکران (روز منسوب به حضرت صاحب الزمان(عج)) از ساعت ۵:۱۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده و سپس با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی مطلق در ساعت ۵:۳۰ ادامه می یابد.

قرائت دعای پرفیض ندبه توسط حاج محمد ایرانی از ساعت شش صبح و قرائت زیارت شریف آل یس در ساعت 17 از دیگر برنامه های میعادگاه منتظران در روز جمعه، 20 مهرماه است.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.