حجت الاسلام سالك:

دولت پاسخگوي اشكالات سفر اربعين باشد/ وظيفه ذاتي رسانه بيان مطالب است

کد خبر: 87532
احمد سالك نماينده مردم اصفهان در مجلس با تاكيد بر اينكه رسانه ماموريت‌هايي دارد كه بايد در راستاي اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب پيش برود، اظهارداشت: رسانه بايد مطالب را براي عموم مطرح كند.
وارث

«احمد سالک» نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه رسانه ماموریت‌هایی دارد که باید در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب پیش برود، اظهارداشت: رسانه باید مطالب را برای عموم مطرح کند.

وی در ادامه بر حفظ حرمت‌ها در بیان مطالب تاکید کرد و افزود: در حال حاضر موضوع اربعین به یک حرکت جهانی در جهان اسلام تبدیل شده که ضد استکبار است و مسوولان مربوطه که حدود ٢٠ دستگاه هستند  باید به ویژگی‌های این سفر دقت کرده و بستر حضور مردم را در هر سال بهتر از قبل فراهم کنند.

سالک بر همین اساس به برخی اشکالات در مراسم اربعین امسال اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات، ارز بود که نباید عزت مردم ما در این زمینه شکسته شود و بانک مرکزی و دولت باید پاسخگوی این مساله باشند که چرا به این شکل عمل کردند درصورتی که می توانستند برنامه ریزی بهتری کنند.

این نماینده مجلس بر همین اساس تصریح کرد: نکته دیگر این است که چرا ارزش ریال ایران کمتر از دینار عراق است؟ دولتمردان و اقتصاددانان سریع تر برای ارتقا ارزش ریال برنامه ریزی کنند.

وی همچنین به مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل به ویژه در مرز مهران برای زوار وجود داشت اشاره و خاطرنشان کرد: زحمات بسیاری صورت گرفته اما باید مشکلات برطرف شود.

سالک در پایان گفت: الان وزارت کشور باید ارزیابی عملیاتی و واقع بینانه از اربعین امسال داشته باشد و برای نواقص برنامه‌ریزی کنند تا برای سال بعد به وجود نیاید.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.