استفاده از ظرفیت حداکثری برای تبلیغات ایام فاطمیه

کد خبر: 89331
قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:‌از ظرفیت حداکثری سازمان برای اکران بیلبوردهای ایام فاطمیه در دهه دوم استفاده می‌کنیم.
وارث

سیدمجتبی موسوی قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه همایش نقش رنگ در منظر شهری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال هستیم و به رسم همه ساله به پیشواز برنامه‌های نوروزی می‌رویم 4 دوره رویداد بهارستان برگزار شده است و امسال در سه بخش دیوارنگاری، هنرهای محیطی، هنرهای شهری در بهارستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آثار به دبیرخانه رسیده است، گفت:‌آثار توسط شورای هنری رویداد بهارستان داوری می‌شود و هنرمندان منتخب آثار خود را در اسفند و بهمن امسال در تهران اجرایی می‌کنند.

قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:‌مدام تکرار می‌شود تهران رنگ ندارد و خاکستری است و امسال تأکید بر استفاده از رنگ داریم و شعار هم بهارستان رنگین تهران است.

وی همچنین ادامه داد: فراخوانی برای هفت‌سین‌های حجمی داده‌ایم و به محض ارائه آثار برترین‌ها انتخاب و در 30 نقطه شهر نصب می‌شود.

موسوی در خصوص نقاشی‌های دیواری گفت: فراخوانی هم در این باره داده‌ا یم که در پایان اسفند سال جاری به اجرا در می‌آیند.

وی در خصوص برنامه‌های شهرداری برای ایام فاطمیه گفت: از ظرفیت سازه‌ها و بیلبوردهای شهری استفاده می‌شود. این ایام مقارن با دهه فجر شده و طرح‌ها به طور همزمان اجرا می‌شوند.

موسوی افزود: در حال حاضر در دهه اول تبلیغات کمتر بوده اما ظرفیت حداکثری تبلیغات در دهه دوم فاطمیه اکران می‌شود.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.