برنامه های پایان هفته جمکران برای منتظران

کد خبر: 90003
مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از اسفند ماه با برنامه های متنوع اعم از جلسات سخنرانی و نیز آیین قرائت دعای کمیل و ندبه میزبان مهدی باوران می شود.
وارث

 مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از آخرین ماه زمستان همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های این هفته میعادگاه منتظران از سه شنبه، 30 بهمن با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود؛ البته در کنار آموزش عمومی قرآن شرح صحیفه سجادیه نیز بیان می شود.

پس از آن از ساعت ۲۰:۱۵ حجت‌الاسلام «سید حسین مؤمنی»، کارشناس مذهبی برای زائران سخنرانی کرده و برنامه های مسجد مقدس جمکران در این شب با زمزمه دعای پرفیض «توسل» با نوای «سید رضا نریمانی» در  ساعت ۲۱ به پایان می رسد.

 

همچنین، میعادگاه منتظران در شب جمعه، دوم اسفند ماه از ساعت ۱۹ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان منتظران می شود که این جلسه هم با شرح نهج البلاغه همراه است.

در ادامه حجت‌الاسلام «ضیایی» از ساعت ۲۰:۱۵ برای زائران سخنرانی و از ساعت ۲۱ دعای پرفیض «کمیل» را قرائت می کند.

        

برنامه های مسجد مقدس جمکران در روز جمعه، سوم اسفند (روز منتسب به امام زمان(عج)) از ساعت ۶ صبح با قرائت دعای شریف عهد آغاز شده و در ادامه و از ساعت ۶:۱۵ حجت‌الاسلام جوشقانیان برای زائران و منتظران سخنرانی می کند.

 

زمزمه دعای پرفیض «ندبه» از ساعت هفت صبح با نوای «حاج سید علی حسینی نژاد» پایان بخش برنامه های صبح جمعه میعادگاه منتظران است.

گفتنی است، برنامه های مسجد مقدس جمکران روز جمعه، سوم اسفند ماه با قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۶پایان می یابد.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.