درخواست حاج منصور از هیأت‌های مذهبی برای کمک به سیل‌زدگان+فیلم

کد خبر: 91034
منصور ارضی مداح اهل بیت(ع) روز گذشته در مراسم هیأت لباس‌فروشان تهران از تمامی هیأت‌های مذهبی برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور درخواست کمک کرد.
وارث

منصور ارضی در مراسم روز گذشته هیأت صنف لباس‌فروشان تهران که به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزارشده بود، از تمامی هیأت‌های مذهبی خواست تا به کمک سیل‌زدگان بشتابند.

وی در این مراسم اظهارداشت: تمامی هیأت‌های کشور باید هر میزان که می‌توانند به مردم سیل‌زده کمک کنند، تصور کنید اگر این هیأت را سیل می‌برد امروز ما باید کجا می‌رفتیم، بنابراین باید به مردم سیل‌زده کمک کنیم که اگر قدمی برداریم تازه حسینی شده‌ایم.

منصور ارضی ادامه داد: هیأت‌های کشور سال‌ها قبل برای کمک به جبهه‌ها پول و کمک جمع‌آوری می‌کردند، امروز نیز باید برای کمک به سیل‌زده‌ها بسیج شوند.

در ادامه فیلم سخنان منصور ارضی در هیأت لباس‌فروشان تهران را مشاهده می‌کنید.

 

گفتنی است، جواد حیدری، مدیر مجمع شاعران اهل‌بیت (ع) و عضو ارشد مؤسسه دینی فرهنگی قدیم‌الاحسان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که گروه جهادی بیت الزهرا (س) وابسته به هیأت مسجد ارگ آشپزخانه‌ای در شهرستان آق‌قلا برپا کرده بود و روزانه چند هزار پرس غذا طبخ می‌کرد که این مجموعه هم‌اکنون در شهرستان پلدختر فعال‌شده است و روزانه سه هزار پرس غذا طبخ می‌کند، همچنین گروه جهادی شهدای مسجد ارگ نیز که مسئولیت آن برعهده فرزند حاج منصور ارضی است، هم‌اکنون در حال پشتیبانی از این مجموعه با کمک مردم و نهادهای مختلف جهت خدمت‌رسانی هستند.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.