رئیس ستاد بازسازی عتبات خبر داد

راه‌اندازی دومین موکب قالی‌شویی در پلدختر/ ارائه خدمات خودرویی به سیل‌زدگان

کد خبر: 91056
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از راه‌اندازی دومین موکب قالی‌شویی برای ارائه خدمات رایگان به سیل‌زدگان در پلدختر خبر داد.
وارث

دومین موکب قالیشویی ستاد باز‌سازی عتبات عالیات در شهرستان پلدختر راه‌اندازی شد.

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات  با اعلام این خبر گفت: این موکب برای شست‌وشوی رایگان قالی‌های سیل‌زدگان استان لرستان توسط ستاد در شهرستان پلدختر راه‌اندازی شده‌ است.

وی ادامه داد: این موکب با تجهیزات مدرن و نیروی انسانی متخصص و با ظرفیت شست‌وشوی روزانه ۵۰۰ تخته فرش کار خود را آغاز کرده و موکب دیگر قالیشویی ستاد هم فعالیتش ادامه دارد.

پلارک درخصوص دلیل راه‌اندازی این موکب گفت: از آنجایی که درخواست برای شست‌وشوی قالی از سوی مردم سیل‌زده استان بسیار بالا است دومین موکب را هم در این راستا راه‌اندازی کردیم تا در کنار دیگر موکب قالی‌شویی ما که در روستای حمام پلدختر راه‌اندازی شده به مردم سرویس بدهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه در ایام اربعین موکب قالی‌شویی با این گستردگی نداشتیم، گفت: برای این موکب همه تجهیزات تهیه و نیروی متخصص هم جذب شد زیرا پیش از این فعالیت شست‌وشوی قالی با این حجم نداشتیم. البته پس از اتمام کار پاکسازی شهر و منازل مردم موکبی برای تعمیر لوازم خانگی در پلدختر به راه می‌اندازیم.

وی از ارائه خدمات خودرویی به مردم سیل‌زده خبر داد و گفت: یکی دیگر از برناه‌های ما راه‌اندازی موکب برای تعمیر خودرو سیل‌زدگان است که با هماهنگی ایران خودرو و سایپا انجام شده و تا کنون ۴۰۰ دستگاه خودرو در آن تعمیر و سرویس شده‌اند.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.