برگزاری احیای نیمه شعبان در مساجد / اعزام ۴۰ مبلغ مهدوی به تهران

کد خبر: 91084
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری احیای نیمه شعبان در مساجد خبر داد و گفت: ۴۰ مبلغ مهدوی نیز برای تبلیغ آموزه‌های مهدویت به مساجد تهران اعزام‌شده‌اند.
وارث

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده مساجد برای جشن نیمه شعبان ، میلاد امام زمان (عج) اظهارداشت: امسال برای نخستین بار برنامه‌های گرامیداشت دهه انتظار از ۲۳ فروردین‌ماه لغایت اول اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ مصادف با ششم تا پانزدهم‌ ماه شعبان در مساجد در حال برگزاری است.

احیای شب نیمه شعبان

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این ایام، جشن نیمه شعبان و احیای شب نیمه شعبان است که در این راستا اعمال سفارش شده برای این شب در مساجد انجام می‌شود.

ذاکر گفت: قرائت دعای کمیل، زیارت امام حسین(ع)، شب‌زنده‌داری و احیا و ... ازجمله برنامه‌های سفارش شده برای این ایام است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مفاتیح‌الجنان تمامی اعمال سفارش شده برای این شب را مشاهده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: از سوی مرکز به‌تمامی ۱۷ ناحیه امور مساجد تهران جهت اجرای برنامه‌های ویژه نیمه شعبان ابلاغ صورت گرفته لذا برنامه احیای نیمه شعبان در تمامی مساجد این شهر برگزار خواهد شد.

اعزام ۴۰ مبلغ از قم به تهران

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ مبلغ و کارشناس مهدویت نیز به‌منظور تبلیغ و ترویج آموزه‌های مهدوی به مساجد استان تهران اعزام‌شده‌اند در طول دهه انتظار به سخنرانی و تبلیغ بپردازند.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.