مهدی پسند زندگی کنیم

کد خبر: 91325
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه منتظران باید مهدی پسند زندگی کنند، گفت: وقتی سخن از معنویت می گوییم یعنی کسی که روش و اخلاق و عبادتش برگرفته از معارف الهی و توحید باشد، چنین شخصی بهترین یاور برای حضرت ولیعصر (عج) است.
وارث

آیت الله «حسن عالمی»  با بیان اینکه مهدویت یک معنا و مفهوم جامع و گسترده است، اظهار کرد: معنای مهدویت آن است که انسان در زندگی آنچنان نظم و هدف گذاری برقرار کند که اگر حضرت حجت(عج) همین امروز ظهور کرد این انسان را به عنوان یک سرباز فداکار بپذیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انسان وقتی می تواند به این جایگاه برسد که در طول زندگی مسایل معنوی را آنچنان که بایسته و شایسته است، کسب و عملیاتی کند چنین انسانی مسیر سرنوشت خود را به سبک زندگی مهدوی و منتظرانه گره می زند، سبکی از زندگی که سعادت انسان را رقم می زند.

آیت الله عالمی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که معنویت نقش مهمی در رسیدن به کمال در زندگی دارد و به تعبیر دیگر و از نگاه توحیدی، مساله معنویت نقش ممتازی در سرنوشت آدمی دارد. وقتی سخن از معنویت می گوییم یعنی کسی که روش و اخلاق و عبادتش برگرفته از معارف الهی و توحید باشد، وقتی شخصی چنین باشد بهترین یاور برای حضرت ولیعصر (عج) است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فلسفه انتظار به آن است که منتظران واقعی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) رهرو اهل بیت(ع) باشند و سبک زندگی شان مهدوی باشد، خاطرنشان کرد: این بدان معنا است که ما همیشه امام غایب(عج) را ناظر بر زندگی خود بدانیم و بر همین اساس به گونه ای عمل کنیم که حضرت حجت(عج) از ما راضی باشد.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.