فرمانده ناحیه بقیةالله(عج) سپاه شیراز:

بانوان محجبه در تهیه لباس مناسب مشکل دارند

کد خبر: 93268
فرمانده ناحیه بقیةالله(عج) سپاه شیراز، در جلسه جامعه روحانیت، گفت: اگر امروز یک بانوی متدین و ایرانی بخواهد از بازار یک لباس با پوشش مناسب تهیه کند، نمی‌تواند.
وارث

سرهنگ علی پور  در جلسه جامعه روحانیت شیراز، که در مصلی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش ناهنجاری ها هستیم، اظهار داشت: پارتی‌ها، ازدواج سفید و سگ گردانی از جمله آسیب‌هایی است که با آن مواجه هستیم.

وی موضوع طلاق را مورد توجه قرارداد و افزود: نزدیک به 40 درصد طلاق‌ها در چند سال اول زندگی رخ می‌دهد.

فرمانده ناحیه بقیةالله(عج) سپاه شیراز در ادامه گفت: در مسئله بی‌حجابی، دو نکته می‌تواند مؤثر واقع شود، اول مسئله متوجه اصناف و بازاریان است؛ اگر امروز یک بانوی متدین و ایرانی بخواهد از بازار یک لباس با پوشش مناسب تهیه کند، نمی‌تواند.

وی اضافه کرد: علی رغم این که همه فروشگاه‌ها ناظر و اتحادیه دارند، اما تهیه لباس های نامناسب آسان است که نشان از دست‌های پشت پرده دارد.

علی پور، آموزش‌وپرورش را یکی دیگر از نهادهای مؤثر در این امر دانست و تأکید کرد: سیستم آموزشی نیاز به تحول دارد؛ سند 2030 پنجره نفوذی است که متأسفانه می‌تواند قصه تلخی برای آینده باشد.

فرمانده ناحیه بقیةالله(عج) سپاه شیراز ابراز کرد: امروز مهم‌ترین تهدید ازکارافتادن مساجد است؛ برخی مساجد به دلیل کم بودن روحانی تعطیل هستند؛ انقلاب به‌واسطه تقویت مسجد پیروز شد ازاین‌رو باید تهاد تاثیرگذار را تقویت کنیم.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.