جلسه دبیران کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین برگزار شد

کد خبر: 93332
جلسه دبیران کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین، عصر امروز در محل بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.
وارث

جلسه دبیران کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین، عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در محل بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه در خصوص بررسی و تبادل‌نظر مسائل فرهنگی تبلیغی و اطلاع‌رسانی، سیاست‌ها، راهبردها، هماهنگی و شیوه‌های اجرا بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به حذف روادید پیش‌بینی‌ها از افزایش جمعیت‌ها خبر می‌دهد، بنابراین باید انتظارات زائران را مدیریت کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائران به‌طور طبیعی شاهد کمبود امکانات در مرزها و مسیر راهپیمایی خواهیم بود، برای اینکه زیرساخت‌های لازم را نداریم که بتوانیم از این‌همه جمعیت در محدوده زمانی خاصی پذیرایی کنیم.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زائران در اعزام و حضورشان در مرزها و عتبات، مدیریت زمانی داشته باشند تا مشکلات کمتری را در این حرکت عظیم شاهد باشیم.

وی بابیان اینکه باید شبکه‌ای در همه بخش‌های ایجاد شود که کمیته‌ها جزیره‌ای عمل نکنند، کمیته‌ها باهم هماهنگی بیشتری داشته باشند، یادآور شد: توقعات را تعریف کنیم و گروه‌های آموزشی را در بخش‌های مختلف فعال کنیم تا متناسب با ظرفیت‌ها بتوانیم آموزش‌ها را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه هر یک از دبیران کمیته‌های فعال ستاد مرکزی اربعین راهکارها و پیشنهادهای خود را در خصوص سیاست‌ها و راهبرهای اربعین 98 ارائه کردند.

منبع:خبرگزاری حج


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.