تماس آیت‌الله اراکی با شیخ زکزاکی/ هنوز درمان شیخ در هند آغاز نشده

کد خبر: 94127
آیت الله اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تماس تلفنی بامداد امروز (پنجشنبه) با حجت‌الاسلام شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت‌وگو کرد.
وارث

پس از آن که تلاش‌های بسیار آیت الله اراکی که در انجام ماموریتی در هند به سر می‌برد، برای عیادت از حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه با موانعی روبرو شد، سرانجام او بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مرداد، طی تماسی تلفنی با شیخ ابراهیم زکزاکی شرایط جسمی و روحی وی را جویا شد.

طی این تماس دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب ضمن ابراز نگرانی از وضعیت شیخ زکزاکی به او اطمینان خاطر داد که جمهوری اسلامی و مجمع تقریب، تمام تلاش خود را برای کمک به روند درمان ایشان انجام خواهند داد. 

همچنین در این تماس حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی ضمن تشکر از تلاش‌های انجام گرفته عنوان کرد، هنوز سیر مراحل درمان ایشان در بیمارستان مدانتا آغاز نشده است. بنا به گفته دبیر کل مجمع جهانی تقریب روحیه شیخ ابراهیم زکزاکی بسیار خوب بوده و ایشان از مومنین درخواست دعای مخصوص داشته اند.

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه پس از تحمل چهار سال حبس خانگی که منجر به وخامت حال جسمی وی شده بود، با رای دادگاهی در نیجریه برای انجام مراحل درمانی از چند روز قبل وارد کشور هند شد است‌.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.