اعزام ۳ هزار مبلغ غدیر به مساجد و هیئات کشور

کد خبر: 94164
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال بیش از 3 هزار مبلغ، به جز روحانیون و مبلغان مستقر در استان‌ها، ویژه موضوع امامت و ولایت در مساجد و هیأت‌ها حضور خواهند یافت.
وارث

حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هیأت‌ها و مساجد اظهار داشت: شور عمومی برای جشن‌های غدیر الحمدلله در سال‌های اخیر بیش از پیش شده است و مساجد به ویژه مساجد بزرگ و شاخص در طول دهه امامت و ولایت برنامه اجرا می‌کنند.

ایجاد شور و حال مذهبی بواسطه عدی غدیر در جامعه

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در استان تهران دبیر بنیاد غدیر است، تصریح کرد: امسال در این قالب جشن‌های خیابانی نیز برنامه‌ریزی شده است تا ان‌شاءالله شور و حال مذهبی در جامعه به واسطه فرارسیدن عید غدیر خم ایجاد شود.

برنامه‌های غدیری مساجد و هیأت‌ها

باباخانی ادامه داد: برگزاری انواع مسابقات، جشن‌های خیابانی و ... برای هیأت‌ها و مساجد پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: بناست سازمان صداوسیما به ویژه شبکه سه سیما، اطلاع رسانی ویژه‌ای نسبت به برنامه‌های غدیر صورت دهند و به تناسب برنامه حدود ۲۰۰ هیأتی که در کشور در ایام دهه ولایت و امامت برنامه دارند، با ذکر ساعت و نشانی معرفی شوند.

پرداختن به خانواده و بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار سازمان تبلیغات

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بنیاد غدیر بناست در این ایام، برای هر استان مبلغان تخصصی امامت و ولایت را اعزام کند، گفت: سازمان تبلیغات پیگیری دو موضوع را تا اسفندماه سال جاری و ایام ولادت حضرت زهرا(س) در دستور کار قرار داده است که یکی از آن‌ها خانواده است و در این راستا پویشی نیز طراحی شده است که این موضوع در برنامه‌های غدیر، مباهله، محرم، صفر تا تولد حضرت زهرا(س) در هیأت‌ها و مساجد براساس ماطلبه مقام معظم رهبری از جامعه مداح، دردستور کار قرار دارد و موضوع دوم نیز اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در این راستا مبلغین نسبت در برنامه‌های خود این دو موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارند.

باباخانی در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۳ هزار مبلغ جدای از روحانیون و مبلغین مستقر در استان‌ها به صورت تخصصی ویژه موضوع امامت و ولایت در مساجد و هیأت‌ها حضور خواهند یافت.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.