همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین به چهارمین سال خود رسید

کد خبر: 94355
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان به عنوان دبیر اجرایی و رئیس حوزه هنری استان خوزستان به سمت دبیر هنری چهارمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین منصوب شدند.
وارث

 همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین عنوان برنامه‌ای است که هر ساله در ایام اربعین توسط حوزه هنری در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود. هنرمندان حوزه تئاتر دینی در این مسیر به اجرای نمایش‌های آیینی و دینی می‌پردازند. حال قرار است این همایش برای چهارمین سال متوالی در کشور عراق برگزار شود.

مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی، احکام دبیران هنری و اجرایی را در حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تسلیم کرده است.

از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، آرش ساربان، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان، به عنوان دبیر اجرایی و سیدشهاب‌الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری استان خوزستان، نیز به سمت دبیر هنری این همایش منصوب شدند.

این همایش تحت عنوان «روایت راهیان» در قالب‎هایی نمایش محیطی، خیابانی، مقتل‌خوانی، پرده‌خوانی، نقالی و ... برگزار خواهد شد.

 همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین از ابتکارات دفتر تئاتر مردمی حوزه هنری است که تا پیش از این با مدیریت هنری محراب محمدزاده برگزار می‌شد.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.