آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح خادم افتخاری اربعین

کد خبر: 94899
متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح خادم افتخاری ستاد راهنمای زائر اربعین سال جاری تا ۳۰ شهریورماه، فرصت دارند.
وارث


ستاد راهنمای زائر اربعین درصدد اجرای طرح «راهنمای زائر» در مراسم اربعین سال جاری است. بر همین اساس از تمام علاقه‌مندان به همکاری در جهت خدمت‌رسانی و راهنمایی به زوار اربعین حسینی دعوت به همکاری کرده است.

مهلت ارسال درخواست برای حضور در جمع خادمان اربعین تا ۳۰ شهریورماه، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به نشانی .WWW.SRZ۴۰ir درخواست خود را ارسال کنند.

با توجه به مردمی بودن ستاد راهنمای زائر اربعین، هزینه ایاب و ذهاب بر عهده متقاضیان خدمت است، مدت زمان حضور در ستاد راهنمای زائر به‌ عنوان خادم، ۱۵ روز قبل از اربعین تا فردای روز اربعین به‌ وقت عراق است.

متقاضیان باید در مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی که متعاقباً اعلام می‌‌شود شرکت کنند. اعتبار گذرنامه متقاضیان باید حداقل شش ماه باشد و از لحاظ خروج از کشور مشکلی قانونی نداشته باشند. نوع فعالیت و محل خدمت در ستاد، وابسته به توانایی متقاضی و نیاز ستاد راهنمای زائر مشخص می‌‌شود.

همچنین ثبت‌نام در تارنما، به‌ منزله تأیید نهایی جهت اعزام به‌عنوان خادم در ایام اربعین سال جاری نیست و این خدمت با توجه به شرایط جاری ستاد، برخلاف سال گذشته، صرفاً ویژه آقایان است.

با توجه به عدم‌ امکان اعزام‌های متعدد از سراسر کشور و همچنین لزوم شرکت خادمان در کلاس‌های آموزشی، ثبت‌نام صرفاً شامل متقاضیان استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان و خوزستان است و عدم‌ شرکت در کلاس‌ها به‌منزله انصراف بوده و عودت هزینه‌های سفر پرداخت‌شده توسط خادمان تابع شرایط انصراف است.

به گزارش ایکنا؛ شرایط سنی خادمان با توجه به نوع مأموریت‌ها، ۲۰ تا ۵۰ سال است و با توجه به حجم بیش از اندازه درخواست‌ها، خادمان مازاد بر نیاز ستاد، درصورت تمایل خودشان، در سایر فعالیت‌های ستاد مانند خدمات نظافت و… همکاری خواهند کرد. اعزام متمرکز از تهران سه‌شنبه ۱۶ مهرماه و بازگشت یکشنبه ۲۸ مهرماه سال جاری،‌ از کربلا و اعزام متمرکز از خوزستان چهارشنبه ۱۷ مهرماه و بازگشت یکشنبه ۲۸ مهرماه، از کربلا انجام می‌شود.

منبع: ایکنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.