تدارک جمکرانی‌ها برای عزاداری خاتون کربلا/ شیخ حسین انصاریان سخنران این هفته

کد خبر: 95114
مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی این هفته که مصادف با ۵ صفر سالروز شهادت خاتون کربلا حضرت رقیه (س) است، برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند.
وارث

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی این هفته که مصادف با ۵ صفر سالروز شهادت خاتون کربلا حضرت رقیه (س) است، برنامه‌های ویژه‌ای را با رویکرد عزاداری برای این دختر سه ساله سیدالشهدا (ع) تدارک دیده است.

براساس این گزارش، برنامه‌های این مسجد در این هفته از روز سه‌شنبه ۹ مهرماه با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و در ادامه در مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» حجت‌الاسلام حسین انصاریان به سخنرانی خواهد پرداخت و دعا نیز توسط حسن شالبافان قرائت خواهد شد.

مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه برنامه‌های خود را با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌کند و برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی برگزار می‌شود.

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران در روز جمعه ۱۲ مهرماه مصادف با ۵ صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) با قرائت دعای عهد از ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد و قرائت دعا به وسیله عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد. در نهایت نیز در عصر جمعه زیارت شریف آل یاسین از ساعت ۱۹ قرائت خواهد شد.

 

13980707000638_test_newphotofree.jpg

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.