آغاز دور جدید نشست‌های «ستارگان محراب»/ تقدیر از ائمه‌جماعات موثر در مدیریت مساجد

کد خبر: 96534
وارث

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» با اشاره به آغاز دور جدید سلسله نشست های «ستارگان محراب»، اظهار کرد: در همایش ستارگان محراب از ائمه جماعات حی که خدمت چندین ساله به خانه های خدا داشته اند و سالیان سال امام جماعت مسجد بودند، تقدیر به عمل می آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرد: همچنین در این سلسله همایش ها برای ائمه جماعاتی که در قید حیات نیستند، نیز مراسم بزرگداشت برگزار می شود.

وی با اشاره به امامان جماعتی که در همایش های ستارگان محراب تقدیر می شوند، گفت: آیت الله «ضیاء الدین نجفی»، آیت الله «امام جمارانی» از ائمه جماعات حی و آیت الله گلپایگانی و شهید محلاتی از ائمه جماعاتی که درقید حیات نیستند، ازجمله افرادی هستند که در نیمه دوم سال ۹۸ برای آنها مراسم بزرگداشت برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: بنا داریم در سال ۹۹ برای ائمه جماعات فاخر دیگر استان ها نیز مراسم بزرگداشت برگزار کنیم.

حجت الاسلام ذاکر در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری سلسله نشست‌های «ستارگان محراب» به منظور معرفی چهره‌های برجسته و مفاخر امامان جماعات مساجد استان تهران و با هدف الگوسازی برای نسل جوان و استحکام و پیوند آنان با روحانیت شیعی از سال‌های گذشته در دستور کار مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

گفتنی است، در سال های گذشته و سلسله همایش های ستارگان محراب بزرگداشت آیت‌الله برهان، آیت الله شیخ محمد حسین زاهد، آیت الله شاه آبادی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله خوانساری، آیت الله خوشوقت، آیت الله شیخ مرتضی زاهد، آیت الله حدیدی، آیت الله فیروز آبادی و آیت الله ایروانی و آیت الله انواری و ملاعلی کنی، آیت الله محمد تقی آملی، سید محمدرضا علوی تهرانی و آیت الله محمود تحریری، آیت‌الله آشتیانی و … برگزار شده است.

منبع : شبستان 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.