اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در شب‌های قدر

کد خبر: 35718
شبکه رادیویی قرآن همزمان با شب‌های قدر به پخش ویژه‌برنامه‌هایی متناسب با این شب‌ها می‌پردازد.
وارث : شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شب‌های قدر ویژه‌برنامه‌هایی را متناسب با این شب‌ها پیش‌بینی کرده که این برنامه‌ها در قالب پخش تلاوت، سخنرانی، دعاخوانی و... خواهد بود.
براساس این گزارش، «اشراق» از جمله ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن به مناسب شب‌های قدر است که این برنامه همزمان با شب‌های قدر از ساعت ساعت 21:15 با موضوع شخصیت حضرت علی‌(ع) از دیدگاه قرآن و بیان فضیلت شب‌های قدر پخش می‌شود.
همچنین، همزمان با شب‌های قدر، تلاوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم هر شب از ساعت 22 تا 23 پخش می‌شود؛ پخش تلاوت‌های ترتیل در دیگر شب‌های ماه رمضان نیز ادامه دارد.
پخش دعای جوشن کبیر از دیگر برنامه‌‌های رادیو قرآن در شب‌های قدر است که دعای جوشن کبیر نیز از ساعت 23 آغاز و به مدت یک ساعت و نیم ادامه خواهد داشت.
ویژه‌برنامه «قدر قرآن» نیز نخستین شب از شب‌های قدر با حضور‌ آیت‌الله امامی کاشانی، شب دوم با حضور آیت‌الله العظمی جوادی آملی و شب سوم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین انصاریان پخش می‌شود. ساعت پخش این برنامه از 00:30 تا 2:30 بامداد خواهد بود.
یادآور می‌شود، ساعت 2:00 بامداد تا 2:30 نیز تلاوت سوره‌های مبارکه زخرف، دخان و قدر همزمان با شب‌های قدر، هر سه شب با صدای یکی از قاریان برجسته پخش می‌شود.

/م.ی216