عوارض خروج از مرز مهران لغو شد

کد خبر: 62772
استاندار از لغو عوارض خروج از كشور در مرز مهران خبر داد و اذعان كرد: با توجه به ازدحام جمعيت در مرز مهران مقرر شد عوارض خروج از كشور در اين مرز لغو شود.

وارث: محمد رضا مرواريد گفت: روز گذشته از سوي فرماندار ايلام اعلام شد كه مدارس اين شهر به مدت دو هفته تعطيل خواهند شد.

وي افزود: پس ازاين اعلام مسئولان آموزش و پرورش با تعطيلي دوهفته اي مخالفت كرده و تاكيد كردند كه دانش آموزان با اين تعطيلي از مباحث آموزشي دور خواهند ماند.

استاندار ايلام با اشاره به آخرين وضعيت تعطيلي مدارس ايلام تصريح كرد: مقرر شد تنها روز شنبه 29 آبان ماه مدارس ايلام تعطيل شوند و از امروز يكشنبه تا روز چهارشنبه دانش آموزان بايد در مدارس حضور پيدا كنند.

مرواريد در خصوص مباحث مطرح شده پيرامون پر شدن ظرفيت پاركينگ هاي شهر مهران خاطر نشان كرد: در حال حاضر پاركينگ هاي داخل شهر مهران پر شده اما پاركينگ اصلي كه براي ايام اربعين در نظر گرفته بوديم هنوز ظرفيت خالي زيادي دارد.

وي ادامه داد: اين پاركينگ 80 هكتاري بوده و ظرفيت ‌آن 50 هزار خودرو است و پس از پر شدن پاركينگ هاي داخل شهر از شب گذشته خودروها به سمت پاركينگ اصلي هدايت شده اند.

استاندار ايلام با تاكيد بر اينكه مشكلي براي پارك خودروها در شهر مهران وجود ندارد خاطر نشان كرد: علاوه بر پاركينگ اصلي كه هنوز ظرفيت بسياري براي پارك خودروها دارد 2 پاركينگ ديگر نيز در بيرون از شهر مهران در نظر گرفته شده كه در صورت نياز آماده ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني خواهند بود.

مرواريد از لغو عوارض خروج از كشور در مرز مهران خبر داد و اذعان كرد: با توجه به ازدحام جمعيت در مرز مهران مقرر شد عوارض خروج از كشور در اين مرز لغو شود.

منبع: میزان