به افق های مطلوبی در شعر آئینی نزدیک شده ایم

کد خبر: 66548
در این دو سال با توجه به کارهایی که دوستانمان در حلقه ریّان انجام دادند توانستیم به یک سری افقهایی که به نظرمان مطلوب بود در شعر آیینی نزدیک شویم، امیدواریم بهره اش را در فاطمیه دوم ببریم.

وارث: حاج محمد صمیمی در گفت و گویی کوتاه با وارث با توجه به شروع ایام فاطمیه اظهار داشت ما در این دو سال با توجه به کارهایی که دوستانمان در حلقه ریّان انجام دادند توانستیم به یک سری افقهایی که به نظرمان مطلوب بود در شعر آیینی نزدیک شویم، امیدواریم بهره اش را در فاطمیه دوم ببریم. دوستان مثل آقای رشادتی، آقای صادق آقای اویسی کارهای خوبی تولید کرده اند که ان شاءالله در فاطمیه به بهره برداری برسد و در اختیار همه ی دوستانی که می خوانند و استفاده می کنند قرار بگیرد. یک سری جلسات هم حاج محمود کریمی دارند، چهارشب در مسجد الهادی، یک شب خدمت مقام معظم رهبری و شام شهادت را هم ایشان در چیذر برنامه دارند.

وارث: حال و هوای حاج محمود آقای کریمی چطور است؟ ما امسال یک کار غافلگیرکننده و خوب از حاج آقا خواهیم داشت؟

من جایی این را نگفته ام اما در احوالات شخصی حاج آقا چیزهایی می بینم که تا حالا ندیده بودم. قبلا بیشتر از دریای پربرکت تکنیک و فنونی که ایشان همیشه اجرا می کردند بیشتر استفاده می کردیم، من خودم به عنوان کسی که در معیت و در خدمت ایشان هستم، به قدری حالات شخصی خوب این چند وقت از ایشان دیده ام که اصلا فراموش کرده ام چیزهایی که همیشه سعی می کردم یاد بگیرم در حوزه تکنیک و چیزهایی که در اجرای مداحی هست. حال ایشان خیلی حال خوبی است به لطف خدا، در کنارش یکی از شگفتی های حاج آقای کریمی این است که همیشه حال و مسائل فنی را با هم جلو برده اند، هیچ وقت پرداخت حداکثر به حال معنویشان باعث نشده که غافل شوند از موضوعاتی که برای مستمع قرار است آماده کنند و امسال هم همین است ان شاءالله.

به افق های مطلوبی در شعر آئینی نزدیک شده ایم