حجت الاسلام دارستانی: قبرمخفی حضرت زهرا(س) شیعه را 1400 سال نگه داشت+گزارش تصویری

کد خبر: 70963
آنچه که 1400 سال شیعه را نگه داشته قبر مخفی حضرت زهرا سلام الله علیهاست. هر سال هزارحاجی به مکه می روند و کتابهای تبلیغی وهابی به آنها می دهند اما آنها وهابی نمیشوند چون فقط یک سوال است که اجازه نمی دهد حاجی های ما وهابی شوند؛ چرا آن همه تبلیغات تاثیر نداشته؟ چون قبرهای همسران وعموی و پسر پیامبر صلی الله علیه وآله و ... را نشان می دهند اما در آخر می پرسند پس قبر مادرمان کجاست؟

وارث: مراسم عزاداری تخریب حرم بقیع با سخنرانی حجت الاسلام دارستانی و مداحی حاج حیدر خمسه، کربلایی محسن عراقی و ملا محمد فصولی در مسجد امام زین العابدین علیه السلام برگزار شد.

در ادامه متن سخنان حجت الاسلام سیداحمد دارستانی را می خوانید:

حجت الاسلام دارستانی

چرا امیرالمومنین(ع) درجریان احتراق باب شمشیر نکشید؟

شبهاتی در کانال ها مطرح می کنند که مگر می شود امیرالمومنین علیه السلام به روی افرادی که پشت در آمدند شمشیر نکشد؟ مگر می شود باور کرد امیرمومنان علیه السلام؛ غیرت الله شمشیر نکشد؟ دو اتفاق در تاریخ افتاده که زمانش نهایتا 90 روز است، حضرت چندروز صبر می کنند و دست به شمشیر نمی برند اما چندروز بعد دست به شمشیر می برند.


یک اتفاق این است که که پشت درب خانه حضرت زهراسلام الله علیها آمدند در حالی که امیرالمومنین علیه السلام در خانه نشسته بود و حضرت زهرا سلام الله علیها به پشت درب آمد، به داخل خانه ریختند ودست آقا را بستند و به کوچه ها بردند اما اینجا حضرت صبر می کند. حدود 90 روز بعد وقتی آقا حضرت زهرا سلام الله علیها را شبانه دفن کردند، خادمشان آمد و گفت: آقا می خواهند به قبرستان بروند و زمین را حفر کنند و بی بی را بیرون بیاورند و دوباره نماز بخوانند و او را دفن کنند. آقا دستمال زرد می بندند و شمشیر به دست می گیرند و می فرمایند: من از حق خودم گذشتم اما از حق فاطمه نمی گذرم و همه ی شما را می کُشم!


یکتابودن امیرالمومنین(ع) در بیعت نکردن

سوال پیش می آید که چرا آقا در زمان حیات حضرت زهرا سلام الله علیها دست به قبضه شمشیر نبردند؟ وقتی به پشت در آمدند گفتند: علی از خانه بیرون بیا وبیعت کن یا خانه را با اهلش به آتش می کشیم! اینجا حضرت زهرا سلام الله علیها باید قربانی شود که علی علیه السلام بیعت نکند و خانه را با اهلش به آتش نکشند، چون در هر دوصورت دین خدا نابود می شود. اگر امیرمومنان علیه السلام بیعت کند جایی برای ناراحتی نمی ماند و شیعه نمیتواند به چیزی اتکا کند، مادر ما قربانی شد که امیرمومنان علیه السلام در بیعت نکردن یک دانه شود! و تا مادرمان زنده بود حضرت بیعت نکرد، بعد از شهادت بی بی هم که بیعت گرفتند فایده ای برای دشمن نداشت چون آنها می خواستند بدون شهادت بی بی این بیعت اتفاق بیفتد.


من در نقلی شنیدم که امیرالمومنین علیه السلام در خانه اش سیدالشهدا علیه السلام را مخفی کرده بود چون دشمن هم می خواست آقا را بزند وهم امامت بعد از سیدالشهدا علیه السلام، چون از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیده بودند که 9 تا امام از نسل سیدالشهدا علیه السلام است و با زدن ایشان نسل 9 امام دیگر را هم می زدند.


امیرالمومنین علیه السلام هم از افراد مقابل و هم از افراد پشت سرش می خورد. حضرت زهرا سلام الله علیها در بستر بیماری به زنهای مهاجرین و انصار فرمودند: شب را به صبح رساندم در حالی که از مردان شما بیزارم چه زود مردهایتان کینه بدر و اُحد را بیرون ریختند؛ حضرت این جمله را به یاران پیغمبر صلی الله علیه و آله فرمود نه مشرکان و کافران! در سقیفه چه کسانی حضرت را زدند؟ افرادی که پشت حضرت بودند صحابی پیغمبر صلی الله علیه وآله رفتند خلیفه تعیین کردند.


روسفیدشدن شیاطین جنی توسط شیاطین انسی!

در 1400 سال گذشته یک نفر سنی پیدا شده که بگوید ما دختر پیغمبر صلی الله علیه وآله را زدیم؟ این قدر این کار نمک نشناسی و نامردی است هیچ کس زیر بار آن نمی رود. می پرسیم پس اهل بیت علیهم السلام چه شدند؟ می گویند نمی دانیم خانه نشین شدند و خودشان رفتند! شیطان جنی و شیطان انسی که قرآن می فرماید ما دوجور شیطان داریم دست به دست هم دادند، کاری که آنها در کوچه کردند شیطان با آن عظمتش این کار را نکرد! شیطان جنی این قدر روسیاه نشده بود از کار شیطان های انسی!


حضرت زهرا سلام الله علیها تعبیری دارد بسیار عجیب است و می فرماید: شما کاری کردید که شیطان جنی مثل شتر مست کرده که لی لی کنان می رود می رفت؛ کیف می کرد و می گفت: شیطان انسی دم شما گرم چه حرمتی از اهل بیت پیغمبر شکاندید!

شیطان هرچه می دانست در ماجرای کوچه روکرد!


این جمله را حفظ شوید: هر چه شیطان تا قیامت می توانست زشتی، نامردی، نمک نشناسی، بی حیایی و جسارت و ... از آستینش بیرون بیاورد، انجام داد و چیزی دیگری نداشت برای اینکه کاری کند تا صبر امیرالمومنین علیه السلام سر بیاورد! آخر کسی که پشت درب آمده که گناهی ندارد همه او را می شناختند، او که جرمی ندارد. هر چه شیطان می توانست نامردی بیافریند یکجا در کوچه آفرید تا بتواند صبر امیرالمومنین علیه السلام تاب شود و در کربلا و تا به امروز بدل ها را خرج می کند.


چه کسی پشت درب برود؟ آنها اصلا فکر نمی کردند حضرت زهرا سلام الله علیها به پشت درب بیاید چون می دانستند حضرت حتی در مقابل نابینا هم ظاهر نمی شود. آیا دعوا بر سردین بود؟ چه دینی است که هنوز کفن پیغمبر صلی الله علیه وآله خشک نشده که دو گروه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند یک طرف دختر حضرت و سمت دیگر زن های او، یک طرف داماد حضرت و طرف دیگر پدرزن های او و ... یک نفر باید کوتاه بیاید.

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود: ما در این سی سال جرأت نمی کردیم نام مادرمان را بیاوریم، تا نام ایشان را می آوردیم پدرمان به قدری گریه می کرد که می ترسیدیم پدرمان را هم از دست بدهیم.


سوال بی جواب تاریخ؟!

چه کسی باید پشت در می آمد؟ امام حسن و حسین علیهم السلام که سن زیادی نداشتند، سلمان می خواست بیاید اما به او گفتند سلمان بنشین مگر کلام تو نافذتر از دختر پیامبر صلی الله علیه و آله بود که چندروز قبلش در مسجد صحبت کرد و همه هم گریه کردند؟ تنها جایی که دشمن نتوانست در آنجا غلطی کند قبر مخفی بی بی سادات است، اگر دشمن می دانست قرار است حضرت شبانه دفن شود تا صبح نمی خوابیدند و خانه ی حضرت را محاصره می کردند. هر سال هزارحاجی به مکه می روند و کتابهای تبلیغی وهابی به آنها می دهند اما آنها وهابی نمیشوند چون فقط یک سوال است که اجازه نمی دهد حاجی های ما وهابی شوند؛ چرا آن همه تبلیغات تاثیر نداشته؟ چون قبرهای همسران وعموی و پسر پیامبر صلی الله علیه وآله و ... را نشان می دهند اما در آخر می پرسند پس قبر مادرمان کجاست؟ آنچه که 1400 سال شیعه را نگه داشته قبر مخفی حضرت زهرا سلام الله علیهاست.


هتاکی بی شرمانه به پیامبر(ص)

دشمن شیطان است و می داند اگر این قبر را هویدا کند کار امیرالمومنین علیه السلام تمام است، نماز خواندن بر فاطمه سلام الله علیها بهانه است آنها به پیغمبر صلی الله علیه وآله احترام نگذاشتند و سه روز جنازه ی حضرت را رها کردند تا خلیفه تعیین کنند! به درب خانه دختر پیغمبر صلی الله علیه وآله رفتند اما حضرت اجازه نداد تا تا وارد شوند، در مدینه پیچید که حضرت آنها را راه نداده است، نزد امیرالمومنین علیه السلام رفتند و گفتند: به حضرت بگو آبروی ما در مدینه رفته است اجازه بده به عیادت او بیاییم. امیرالمومنین علیه السلام ماجرا را برای حضرت زهراسلام الله علیها شرح داد و حضرت فرمود: خانه خانه ی توست و من کنیز تو هستم.


نفرین حضرت زهرا(س)

آن دونفر وارد شدند ولی حضرت رو از آنها برگرداند و جواب سلام آنها را نداد می دانید که فقط جواب سلام غیر مسلمان را می شود نداد! حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود: آیا از پیغمبر صلی الله علیه وآله نشنیدید که: رضایت فاطمه رضایت من است و رضایت من رضایت خداست، غضب فاطمه غضب من است و غضب من غضب خداست؛ خدا وهمه ملائکه مقرب و انبیاء شهادت می گیریم که اینها مرا اذیت کردند و هر نمازی که می خوانم این دو را نفرین می کنم.


ابن ابی الحدید می گوید از استادم پرسیدم چرا شیعه هر سوالی می پرسند سریع جواب می دهی اما جواب این سوال را نمی توانی بدهی؟ شیعیان می پرسند قبر دختر پیغمبر صلی الله علیه و آله کجاست؟ چطور قبر بقیه معلوم است اما قبر او معلوم نیست؟ باید بگوییم ناراحت شده از افرادی که درب خانه اش را سوزاندند؛ می پرسند: چه کسانی بودند؟ باید بگوییم خلفا نبودند عده ای دیگر بودند. شیعه می پرسد: چطور شده که خلفا متوجه نشده اند؟ چرا اقدامی برای جلوگیری وممانعت نکردند؟ در هر صورت شیعه با قبر مخفی حضرت زهرا سلام الله علیها ما راگرفتار می کنند.

حجت الاسلام دارستانی