برنامه‌ هفتگی حرم بانوی کرامت اعلام شد

کد خبر: 99599
برنامه هفتگی آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) از سوی اداره‌کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد
وارث

 برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شامل سخنرانی‌ها، ادعیه و زیارات از تاریخ ۳ تا ۹ اسفند‌ماه جاری اعلام شد.

 

براساس این گزارش، مراسم سخنرانی حرم مطهر از شنبه تا جمعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، تحریری، نظری منفرد و برادران در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

 

برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) شامل ادعیه و زیارات وارده هر روز بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) و با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برپا شده و ویژه‌برنامه پیام حرم نیز یک ساعت مانده به اذان ظهر با حضور سخنرانان برگزار می‌شود.

 

قرائت دعای توسل این هفته حرم مطهر با همکاری هیئت جانباران استان قم روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و پنجشنبه بعد از نماز صبح نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و قرائت زیارت توسط حسن شالبافان تقدیم زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد شد.

 

مراسم قرائت دعای کمیل با نوای رضا ایزدی، روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا برپا خواهد شد و زیارت جامعه کبیره این هفته حرم مطهر نیز ساعت ۲۱ روز پنجشنبه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.

 

مراسم دعای ندبه آستان مقدس نیز روز جمعه همزمان با طلوع آفتاب با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی‌ قمی و قرائت دعا توسط اسلام میرزایی برپا خواهد شد.

 

مراسم سالگرد آیت‌الله مؤمن‌قمی، نماینده فقید قم در مجلس خبرگان رهبری نیز پنجشنبه، هشتم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری‌منفرد و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان و زائران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۵ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۶ تماس بگیرند.
منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.