از آشی که بهاییت برای مادران شیعه می پزد تا میزبانی مهیّج از عزاداران حسینی!
وی ادامه داد: این فرقه با توجه به اینکه خود را مترقی و کاملا اروپایی می داند، پیوسته به دنبال آن است تا خود را همگام و هم طراز با کشورهای غربی نشان داده و برای جذب افراد، این طور قلمداد کند که با فرهنگ عزاداری به هیچ عنوان موافق نبوده و در پی کسب شادی و پایکوبی است.
وی افزود: حتی پیروان این فرقه برای اثبات ادعای خود تا جایی پیش می روند که برای مرگ عزیزان و نزدیکانشان تنها به برپایی مراسم عزا و ختم بین یک تا دو روز می پردازند و مفهومی به عنوان مراسم هفتم و چهلم برای آنها تعریف نشده و اگر هم تمایلی به آن داشته باشند، به طور خصوصی و فقط در جمع خانوادگی خود اقدام به برپایی آن می کنند نه در سطح گسترده تری.
این کارشناس دینی با تاکید بر اینکه از آنجا که فرهنگ شادی بیشتر مطابق با فطرت انسان هاست و بهاییان از این موضوع سوء استفاده می کنند، تصریح کرد: در همین راستا آنها شیعه را مورد تمسخر قرار داده و بیان می کنند اسلام دینی نسخ شده است که بهاییت جایگزین آن شده و شیعیان افرادی خرافه گرایی هستند که هنوز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال در پی اقامه عزا برای اهل بیت(ع) هستند. درحالی که بهاییت دینی مترقی و پیشرفته ای است که دائم به دنبال مسائل جدید روز بوده و به هیچ عنوان مراسم سوگواری را نمی پسندد. لذا این مساله دستمایه مناسبی برای آنهاست که علی رغم آگاهی از معارف اهل بیت(ع)، به نحوی به تمسخر فرهنگ شیعه بپردازند.
وی بیان کرد: در این راستا آنها در پی این هستند که اذهان عمومی و کشورهای اروپایی را در پروسه شیعه ستیزی با خود همراه کرده و در قالب های مختلف شیعیان را افرادی عقب مانده و ناراحت در تمام طول سال معرفی کرده و خود را پیروان دینی برتر جلوه دهند که تمامی این فرامین ازسوی رهبران آنها و بیت العدل صادر می شود.
حجت الاسلام سماواتی زاده تاکیدکرد: پیروان بهاییان طبق طرح روحی که در سال ۲۰۰۲ ازسوی بیت العدل اعلام شد، موظف به تبلیغ بهاییت به هر نحو و روشی در محله و منطقه خود هستند و در حقیقت خط مشخصی برای تبلیغ ندارند.
وی در ادامه به یکی از راه ها و شیوه های تبلیغی بهاییت اشاره و عنوان کرد: از آنجا که هیئت های عزاداری حسینی در ایام ماه محرم و صفر از مکان هایی همچون حسینیه ها و مساجد به سمت خیابان ها حرکت می کنند، بهاییت از این فرصت سوء استفاده کرده و با تشویق دختران بهایی و دستور به آرایش و طنازی، سعی در جلب نظر جوانان شیعه و گمراهی آنان دار
این پژوهشگر اذعان کرد: بنابراین ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کمینی است برای بهاییت تا از طریق جوان های خود اعم از دختر و پسر، میان جوانان شیعه نفوذ کرده و به هر طریقی سعی در به انحراف کشیدن آنها داشته باشند.
حجت الاسلام سماواتی زاده ادامه داد: همچنین یکی دیگر از راه های تبلیغ بهاییت، که البته اختصاص به زمان مشخصی هم ندارد، دستگیری اقتصادی و عاطفی از شیعیان است. به این ترتیب که دیده و شنیده شده، این تشکّل با خریداری واحدهای مسکونی ۲۵ واحدی، ۵ واحد را به بهاییان اختصاص داده و بقیه را به شیعیان واگذار می کنند و هر یک وظیفه دارند، خانواده ای شیعه را حمایت کنند. به این روش که مثلا اگر مادر خانواده بیمار شد، همسایه بهایی او با آماده کردن سوپی به دیدار او رفته و دلجویی کند یا اگر پدر خانواده دچار مشکل مالی شد، او را حمایت اقتصادی کرده و به این ترتیب به تدریج به تبلیغ بهاییت و نفوذ در میان آنها بپردازند.
این پژوهشگر بهاییت یادآورشد: همچنین در سال ۸۶ مشاهده شد ۲۰ تن از جوانان و پیروان این فرقه ضاله با حضور در نقطه ای دور افتاده به نام مهدی آبادِ شیراز، به مدت ۲۰ هفته با روش های عاطفی گوناگون و رسیدگی به کودکان این منطقه، اقدام به تبلیغ غیرمستقیم بهاییت کردند، ازسوی دیگر با حضور و نفوذ در مهدهای کودک استان هایی همچون اصفهان اقدام به آموزش آشنایی با فرقه جعلی بهاییت از همان دوره کودکی می کنند.
/ف.م214