باید جذابیت ایجاد کنیم که مخاطب زیاد شود

کد خبر: 49412

وارث: در پنجمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی مداح اهل بیت علیهم السلام حاج ابوالفضل بختیاری از غرفۀ وارث دیدن کردند :

مصاحبه بختیاری

وارث: نمایشگاه امسال را چطور دیدید؟

نمایشگاه را هنوز زیاد ندیدم و همین غرفه هایی که برای هیئت ها است را آمده ام. نسبت به سال قبل استقبال خوب نیست.  سال های قبل که در مصلی بود خیلی شلوغ بود و استقبال بالا بود. به نظرم یک علتش تبلیغ است.

وارث: نقش سایت ها و مجموعه های مجازی که دارند برای هیئات فعالیت می کنند را در این یکی دو سال گذشته چطور می بینید؟

سیستم هیئات با سیستم جامعه که به سمت رسانه ای و سایتی و شبکه های مجازی رفته است بالاخره این هم حرکت را داشته و در این دو ساله هم خیلی تاثیر گذار بوده است. مثلا هیئت می خواهد برود در سایت می بیند یا می خواهد خبر هیئت را در سایت ببیند از منبر و مداحی استفاده می کند. نواقصی هم قطعا دار که ان شاالله به مرور اصلاح می شود.

وارث: عملکرد وارث را چطور می بینید؟

الان دو سایت بزرگ در این باب هیئت ها داریم که یکی وارث و یکی عقیق است. من خودم هر جا می خواهم در سایت ها ببینیم چه خبر است هم وارث را می بینم و هم عقیق را می بینم. برایم هم هیچ فرقی نمی کند. خوب هم هستند ولی اگر به روز نو آوری داشته باشید و کارهای جدید ارائه دهید یک گروه اتاق فکر و فنی داشته باشید که ایده پردازی کنند. جواب می دهد. می خواهیم مخاطب جذب کنیم. در اینستا چه علتی است که فالورها زیاد می شوند. باید جذابیت ایجاد کنیم که مخاطب زیاد شود.

وارث: ایام فاطمیه در پیش است. برنامه تان برای فاطمیه به چه صورت است؟

فاطمیه که من اولویتم حاج آقا منصور و جلسات خودم است. از چهارشنبه همین هفته آغاز می شود و خودم چند شب در ارک برنامه جانبازان را دارم. به علت اینکه آقای هلالی نمی توانست بیاید ما جمعه بعد انداختیم. جلسات دیگری هم میرویم چهارشنبه خانه آقای زنجانی در زنجان هستم. جلسه ای که پنج شب باشد همین ها است. فاطمیه دوم یک شب با حاج آقا بیت می روم و در کاشان شب های اصلی بیت الزهرا هستم.

  

مصاحبه بختیاری