کلیدواژه: مبلغان

توصیه رمضانی آیت‌الله وحید خراسانی به مبلغان

آیت‌الله وحید خراسانی در پیامی به مبلغین ماه مبارک رمضان، دعوت به امام زمان(عج) را وظیفه‌ هر مبلغ دینی در این ایام مبارک دانستند. 

مبلّغان روضه‌های خانگی در آستانه فاطمیه گردهم می‌آیند

مبلّغان روضه‌های خانگی در آستانه ایام فاطمیه در تالار سوره حوزه هنری گرد هم می‌آیند و در این مراسم، از نشان و سامانه جامع «روضه‌ خونگی»، رونمایی خواهد شد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به خوزستان رفت

در پی بروز بحران آبی در خوزستان قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به اهواز رفت تا ضمن بررسی وضعیت میدانی، نسبت به قدردانی و پشتیبانی از اقدامات مبلغان جهادی اقدام نماید.

خاطره‌گویی مبلغان استان تهران از امام خمینی (ره) و ایام انقلاب

گردهمایی جامعه مبلغان استان تهران به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید خاطرات ایام انقلاب در حسینیه صاحب‌الزمانی (عج) تهران برگزار شد.  

مبلغان، مداحان و قاریان قرآن در ایام فاطمیه(س) به سراسر کشور اعزام می‌شوند

برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه(س) تشریح شد.

حجت الاسلام کرمی:جهاد فرهنگی، روشنگری و شفاف سازی مهمترین وظایف منتظران+گزارش تصویری

کسی می تواند در زمان امام زمان علیه السلام نقش آفرین باشد که الان در فضای مجازی تکالیف اجتماعی اش را به نحو شایسته انجام دهد، امکان امربه معروف و نهی از منکر برای همه فراهم شده، جهاد فرهنگی کردن، شفاف سازی و روشنگری مهم ترین وظایف منتظر امام زمان علیه السلام است.

برگزاری منبرهای ۳ دقیقه ای در امامزادگان بین راهی تهران

مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان این استان گفت:امسال در قالب این طرح ۱۱۰روحانی و مبلغ شامل؛ روحانی اعزامی از قم و روحانیان بومی در این طرح مشارکت دارند.

سه نکته‌ای که مبلغان در برخورد با کودکان باید مدنظر داشته باشند

کودکان در دنیای خیال خودشان هستند، ما محدودیت‌هایی که در احکام دین وجود دارد را با تخیل کودک لحاظ نکنیم چراکه آن محدودیت عقب می‌رود و تخیل جلو می‌آید و کودک نمی‌تواند بپذیرد که نماز از خود کودک مهمتر است.

«مبلغان» پیوند مردم با نماز را جدی بگیرند

رئیس قرارگاه عمار گفت: یکی از آثار نماز برای مردم، زیاد کردن صبر است. باید از تاثیر نماز در احوال مختلف استفاده کنیم و این کار یک مبلغ است که به مردم کمک کند تا اساس کارهایشان را بروی ستون نماز بگذارند.

آیت الله استادی: مبلغان سخنان بی سند به مردم عرضه نکنند

مبلغ دین باید مطالبی را بیان کند که از محکمات بوده و خدشه ای در آن وارد نشود؛ نباید سخنان بی سند به مردم عرضه کرد، چون تبلیغ به معنای رساندن است؛ پس باید مطالب محکم و مستند به جامعه برسد.

دفع و پاسخ به شبهات از رسالت مبلغان است

یکی از مهمترین مباحثی که اهل منبر و تبلیغ در ایران و خارج از ایران باید به آن اهتمام ورزند، مساله دفع و پاسخگویی به شبهات است؛ امروزه مردم با شبهاتی درگیر هستند که باید حتما به بهترین شکل به آن پاسخ داد.

زمان ثبت نام اعزام مبلغان جامعه الزهرا در ماه رمضان اعلام شد

مدير كل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از ثبت نام اعزام مبلغان خواهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

توصیه استاد قرائتی به مبلغان

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گرفتار شدن فعالیت های تبلیغی مبلغان در جناح ها و خط های سیاسی را آسیبی در عرصه تبلیغ برشمرد و گفت: طلاب در امور تبلیغی نباید تابلوی سیاسی باشند، تابلو شدن برای خط های سیاسی مناسب مبلغ نیست.

گردهمايي بزرگ مبلغان اربعين حسيني برگزار مي‌شود

مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين گفت: همزمان با استقبال گسترده زايران ايراني براي اعزام به عتبات عاليات در اربعين حسيني و به منظور هماهنگي هر چه بيشتر فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي در اربعين، گردهمايي بزرگ مبلغان حوزه علميه در خوزستان و قم برگزار مي‌شود.

برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در 60 کشور جهان اجرا می‌شود

برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اعزام گرو‌ه‌های تواشیح و قاریان بین‌المللی قرآن به 19 کشور و همچنین، اعزام مبلغان به 41 کشور اجرا می‌شود.

نامه حجت الاسلام قرائتی به مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در نامه‌ای سرگشاده از مبلغان خواست تا در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان که اوقات فراغت نوجوانان است به طور ویژه به ترویج قرآن و تدبر در آن بپردازند.

گردهمایی بزرگ مبلغان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: گردهمایی بزرگ مبلغان دینی با سخنرانی آیت‌الله استادی، وزیر نیرو و معاون عربی و آفریقای وزرات امور خارجه برگزار می‌شود.

آغازثبت نام مبلغان ایام اعتکاف از ۶ اردیبهشت

وارث: حجت‌الاسلام والمسلمین غلام عباس موسوی با اشاره به فرارسیدن میلاد امام علی (ع)‌ و برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مراسم باشکوه اعتکاف همه سال با رونق و استقبال بی‌نظیری در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود که تاثیرات بسیار مثبتی در روند زندگی مردم ایجاد ک...

در پرتو عشق به حسین(ع) جوانان را به عبادت دعوت کنیم

باید با جوانان مرتبط باشیم و آنها را با معارف دین و اهل بیت (ع) آشنا نماییم زیرا اگر ما جوانان را رها کنیم و از آنان غافل شویم، دشمن به دنبال جذب آنها خواهد بود

گردهمایی مبلغان ماه محرم در تبریز

گردهمایی مبلغان ماه محرم اعزامی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی، با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری، در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

قول سدید مهمترین ابزار مبلغان دین است

نائب رئیس مجلس گفت: برای اینکه مبلغان بتوانند بر مخاطبان تاثیر بگذارند باید قول سدید یعنی سخن منطقی، متقن و مبتنی بر براهین علمی داشته باشند.

مبلغان به علم روز مجهز شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به هجمه عظیم فرهنگی غرب و استکبار گفت: روحانیون و مبلغان کشور باید به علم روز مجهز شوند.