جلسات دعاخوانی مظلوم واقع شده است

کد خبر: 106651
سید عباس انجام گفت: اغلب افرادی که در کلاسهای ارتقای دعاخوانان شرکت می‌کردند به صورت خودجوش و با اهتمام خودشان پیشرفت داشته اند از این رو نیازمند اساتیدی بودیم تا آنها را در رشد کمک کنند.
وارث

سید عباس انجام، دبیر جلسات ارتقای دعاخوانان شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری این جلسات طی ۱۵ جلسه گفت: امر دعاخوانی و برگزاری جلسات آن در کشور ما غریب و مظلوم واقع شده است این مورد در خصوص جلسات قرائت قرآن وجود ندارد و پیش از انقلاب نیز در این زمینه پیشگام بوده‌ایم. اغلب افرادی که در کلاسهای ارتقای دعاخوان‌ها شرکت می‌کردند به صورت خودجوش و با اهتمام خودشان پیشرفت داشته‌اند از این رو نیازمند وجود اساتیدی بودیم تا آنها را در رشد و ارتقای شأن کمک کنند.

وی افزود: در این زمینه از رسانه‌ها برای همکاری و تعامل بیشتر در خصوص تهیه و تولید دعاهای با کیفیت دست همکاری دراز می‌کنیم بر همین اساس افراد که در این جلسات حضور داشتند دارای حدنصاب بالایی در دعاخوانی هستند که می‌توان از مهارت‌های آنها به خوبی استفاده کرد ما در جلسات ارتقای دعا خوانان علاوه بر رشد بعد فنی شرکت‌کنندگان باید به رشد مهارت‌های معنوی آنها نیز اهمیت دهیم.

انجام گفت: سید ابن طاووس برای دعا کنندگان ۱۹ شاخصه معنوی مطرح کرده است. افرادی مانند آیت الله دستغیب که دعا می‌خوانند شاید از شاخصه‌های فنی برخوردار نباشد اما چنان بر دل می‌نشیند که از بسیاری از دعا خوان‌ها نیز سر تر است.

منبع: مهر


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.