صهیونیست‌ها به دنبال جنگ مذهبی هستند

کد خبر: 118060
رئیس جماعت علمای عراق در سخنانی به قرارگرفتن مرجع شیعیان در نجف اشرف در فهرست ترور رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و آن را اقدام در جهت جنگ مذهبی و گسترش دامنه جنگ دانست
وارث

شیخ خالد الملا، رئیس جماعت علمای عراق، در سخنانی تأکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی به ترور آیت‌الله سیستانی و رهبران محور مقاومت مؤید این است که رژیم صهیونیستی علیه ما اعلان جنگ مذهبی می‌کند.

شیخ الملا در گفت‌وگو با المیادین گفت: اشغالگران با تهدید به ترور آیت‌الله سیستانی تلاش می‌کنند تا جنگ را گسترش دهند و از این طریق بر شکست‌ها و جنایات خود در غزه و لبنان سرپوش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه اشغالگران در تلاش هستند جنگ را به سمتی سوق دهند که گویی علیه یک مذهب خاص است، همبستگی کامل خود را با آیت‌الله سیستانی و تمام کسانی که در جبهه حق و علیه باطل ایستاده‌اند، اعلام کرد.

خالد الملا تأکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به آیت‌الله سیستانی فرزانه که در خاموش کردن آتش فتنه پیشگام بود، آسیبی وارد کند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همه کارت‌های خود را از دست داده است، اکنون تلاش می‌کند با ریسمان فرقه‌گرایی بازی کند و بین مسلمانان تفرقه افکند.

رئیس جماعت علمای عراق افزود: اشغالگران با گروه جنایتکار و تروریستی داعش در ارتباط هستند که آیت‌الله سیستانی علیه آن‌ها فرمان جهاد داده بود.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای قبلاً نسبت به تلاش این رژیم برای گسترش سم تفرقه بین مسلمانان هشدار داده بود. علمای ما از درایت بالایی برخوردارند


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.