اولین محفل انس با قرآن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک توحید برگزار می شود

کد خبر: 35309
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) شهرک توحید بندرعباس از برگزاری اولین محفل انس با قرآن همزمان با میلاد دومین اختر آسمان تابناک امامت و ولایت در این مسجد خبر داد.
وارث: حجت الاسلام مصطفی بهرامی، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) شهرک توحید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، محفل انس با قرآن کریم در این مسجد برگزار می شود.

 

وی افزود: این محفل نورانی چهارشنبه 10 تیرماه جاری مصادف با 14 ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام بهرامی گفت: در این محفل که با حضور گسترده اهالی شهرک توحید به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد، محسن زاهدی از قاریان برجسته استانی، آیاتی از کلام الله مجید تلاوت می کند.

 

وی، اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی موسسه قرآنی بیت النور و مداحی را از دیگر برنامه های این محفل برشمرد و بیان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی با هدف آشنایی با سیره امام حسن(علیه السلام) از دیگر برنامه هاست.

 

بهرامی، جزء خوانی هر شب در طول ماه مبارک رمضان، اجرای طرح تلاوت نور، تفسیر روزانه و برگزاری کلاس های آموزش رواخوانی و روانخوانی در 2 بخش خواهران و برادران در 2 مقطع بزرگسالان و(نوجوانان و جوانان) را از دیگر برنامه های قرآنی این مسجد ذکر کرد.

 

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است و از همین رو به بهار قرآن معروف است، گفت: قرائت قرآن در همه ایام ثواب دارد اما در این ماه از اجر بیشتری برخوردار است و افراد علاوه بر خواندن باید در آیات الهی تدبر کنند.

/ف.م214