زمان پخش تلاوتهای اختصاصی از قاریان شهید منا در محفل قرآنی بیت‌الله‌الحرام

کد خبر: 59142
یکی دیگر از برنامه‌های ویژه شبکه قرآن سیما، پخش ۵ تلاوت برای نخستین‌بار از قاریان شهید مناست که سال گذشته در قالب محفل انس با قرآن کریم در بیت‌الله الحرام با حضور شهید محسن حسنی کارگر، حسن دانش و گروه همخوانی باقرالعلوم برگزار شده است.
وارث: ویژه‌برنامه «باران» با کارشناسی متخصصان امر به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
همچنین برنامه‌ای هشت قسمتی با عنوان «شاخ شیطان» با موضوع واکاوی ریشه‌های فرقه‌های وهابیت از 14 تا 21 شهریورماه از ساعت 15 پخش خواهد شد.

«مستند شهدای قرآنی سوره‌های سرخ منا» با مناسبت قرار گرفتن در ایام حج بیت‌الله الحرام، برنامه دیگر شبکه قرآن است که در 7 قسمت 20 دقیقه‌ای از 17 شهریورماه از ساعت 20:40 و همچنین ویژه‌برنامه «روایات شاهدان عینی فاجعه منا» در قالبی 5 دقیقه‌ای از 14 شهریورماه ساعت 17:45 پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «باران» عنوان دیگر برنامه شبکه قرآن سیماست که در شب شهادت امام باقر (ع) با موضوع زندگی امام باقر (ع)، شخصیت علمی ایشان و حوادث تاریخی آن زمان از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود، همچنین در روز شهادت آن حضرت برنامه‌ای با عنوان «چشمه‌سار هدایت» پیش از اذان ظهر پخش خواهد شد.

یکی دیگر از برنامه‌های ویژه شبکه قرآن سیما، پخش 5 تلاوت برای نخستین‌بار از قاریان شهید مناست که سال گذشته در قالب محفل انس با قرآن کریم در بیت‌الله الحرام با حضور شهید محسن حسنی کارگر، حسن دانش و گروه همخوانی باقرالعلوم برگزار شده است. این تلاوتها در طول دهه اول ذی‌الحجه پخش خواهد شد.

مراسمی نمادین با موضوع برائت از مشرکین در مصلی تهران برنامه دیگری است که توسط شبکه قرآن سیما پوشش داده خواهد شد. همچنین در روز عرفه، مراسم دعای عرفه امام حسین (ع) به صورت زنده از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) پخش خواهد شد.

«تمام ماه» به عنوان برنامه‌‌ای ترکیبی در 20 قسمت 28 دقیقه‌ای به سیر مباحثی درباره حج و و فاجعه منا خواهد پرداخت.

«خورشید هدایت» عنوان برنامه دیگری است که در قالبی گرافیکی به بازخوانی واقعه غدیر خواهد پرداخت، همچنین مجموعه‌ای آموزشی با عنوان «شیعه‌شناسی» در قالب 10 برنامه 25 دقیقه‌ای توسط حجت‌الاسلام شاه‌آبادی با محوریت کتاب «شیعه چه می‌گوید» تألیف آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.

/1102001307