متاسفانه این روزها خلوت‌ترین روزهای حرم امام حسین(ع) است

کد خبر: 79921
استاد حوزه و دانشگاه با ابراز تاسف از تاثیرگذاری نوسانات ارز بر زیارت کربلای معلی گفت: سه ماه پیش به حرم امام حسین(ع) مشرف شدم جا برای نشستن در صحن نبود و امروز که مشرف شدم 100 تا 200 زائر ایرانی در حرم حضور داشتند.
وارث: حجت الاسلام حسینی قمی با انتقاد از تاثیرگذاری وضعیت ارز به زائران عتبات عالیات گفت: متاسفانه این روزها خلوت‌ترین روزهای حرم امام حسین(ع) است.

استاد برجسته حوزه علمیه که در برنامه مخاطب خاص به صورت مستقیم از کربلای معلی و حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پخش ‌شد سخنرانی می‌کرد افزود: سه ماه پیش به اینجا مشرف شدم جا برای نشستن در صحن نبود و امروز که مشرف شدم 100 تا 200 زائر ایرانی در حرم حضور داشتند.

وی با انتقاد از مسئولان خواستار جلوگیری از نوسانات ارزی شد و خطاب به آنان گفت: تنها کشوری که ارز مسافرتی به آن تعلق نمی‌گیرد عراق است راضی نباشید حرم امام حسین(ع) خلوت‌ترین روزهایش را بگذراند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این روزها بر سر حجاج بیت الله الحرام منت می‌گذارند که با ارز 3900 تومانی ارز شما را تامین می کنیم. این زائر بیت الله الحرام سال 96 تا ریال آخرش را پرداخت کرده که ارز بسیار ارزان بود. آنوقت شما الان منت می‌گذارید و یک عده هم فضاسازی می کنند که 80 هزار نفر با پول نفت به حج می‌روند. ‌