وهابیت و داعش محصول جدایی از امام معصوم(ع) هستند

کد خبر: 92566
استاد حوزه علمیه گفت:‌ کسانی که توسط پیامبران و ائمه معصومین(ع) تربیت شدند مومنان واقعی و جداشدگان از امام دزد، اختلاس‌گر، خائن، جاسوس، ظالم و فاسق هستند؛ امروز داعش، وهابیت، طالبان، حکومت‌های غربی و آل سعود خبیث نتیجه جدایی از امام معصوم هستند.
وارث

شیخ «حسین انصاریان» عصر روز دوشنبه، ۱۳ خرداد به مناسبت ماه مبارک رمضان در مراسمی که در مسجد حضرت امیر(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(ع) نکات بسیار باارزشی درباره امامت گفته شده است.

 

استاد حوزه علمیه با استناد به این آیه «إِنَّ صَلَاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي» تصریح کرد: زندگی همه پیامبران و ائمه معصومین(ع)‌ بر اساس این آیه قرآن بود، ایمان، یقین و وابستگی انسان به منابع الهی او را یاری می‌دهد که در همه امور به خیر دنیا و آخرت فکر کرده و آن را به دست آورد.

 

وی افزود: کسی که در صراط مستقیم قرار دارد هیچ‌گاه دچار افراط و تفریط نشده، رحمت و مغفرت خداوند را کسب می‌کند.

 

استاد انصاریان با استناد به حدیثی از امام صادق(ع)، اظهار کرد:‌ پیامبران و اهل‌بیت(ع) به علم پروردگار وصل هستند و بر مبنای وحی، عقل، علم و حکمت به تبین دستورات الهی می‌پردازند، بنابراین هیچ کس نباید به آنان اعتراض کند.

 

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر صراط مستقیم آسان نبوده و سختی به همراه دارد، ابراز کرد: شیعه واقعی برای حرکت درست در صراط مستقیم باید به پیامبران و ائمه معصومین(ع) تاسی کند. در طول تاریخ شیعیان برای حفظ مکتب خود رنج بسیار نظیر تبعید، زندان، محاصره اقتصادی و از دست دادن اموال را متحمل شدند.

 

استاد حوزه علمیه درباره شهدای کربلا، بیان کرد: آنان برای همراهی با امام حسین(ع) در اوج معرفت بودند به همین دلیل ۷۲ تن در برابر ۳ هزار نفر به جنگ پرداختند و به شهادت رسیدند.

 

استاد  انصاریان با استناد به آیاتی از قرآن کریم، بیان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم انتخاب و ارسال پیامبران و ائمه معصومین(ع) برای هدایت بشر امری ضروری و واجب بوده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها کسانی که توسط پیامبران و ائمه معصومین(ع) تربیت شدند مومنان واقعی هستند جداشدگان از امام دزد، اختلاس‌گر، خائن، جاسوس، ظالم و فاسق هستند؛ امروز داعش، وهابیت، طالبان، حکومت‌های غربی و آل سعود خبیث نتیجه جدایی از امام معصوم هستند.

منبع: شبستان 


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.