طرح تمهید مقدمات اقامه نماز زائرین اربعین حسینی در کرمانشاه 

کد خبر: 94923
نشست طرح تمهید مقدمات اقامه نماز زائرین اربعین حسینی ویژه استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام، روز (چهارشنبه، ۲۶ شهریور) در خانه معلم برگزار می شود.
وارث

«حجت الاسلام علی مولوی» با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه به عنوان یکی از سه استان مبادی ورود و خروج زائران اربعین حسینی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح تمهید مقدمات اقامه نماز زائرین اربعین حسینی روز(چهارشنبه، ۲۶ شهریور) در سرای خانه معلم کرمانشاه برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، مخاطبان این طرح را روسای کمیته های فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، اعلام کرد و افزود: این نشست با حضور «حسن قشقایی» دبیر شورای اقامه نماز وزارت کشور و دکتر مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: آقایان سرگزی معاونت فرهنگ و آموزش ستاد مرکزی و مهدیان مسئول برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور نیز در این نشست حضور دارند.

 

حجت الاسلام مولوی، با اشاره به حضور دبیر شورای اقامه نماز استان کرمانشاه در این نشست، ابراز کرد: باتوجه به بعد عبادی و مناسبی زیارت اربعین، دبیران ستاد اقامه نماز در شهرستان های تابعه استان نیز به منظور هماهنگی و تمهیدات لازم در این نشست شرکت دارند.

 

وی گفت:این نشست با هدف تمهید مقدمات برگزاری راهپیمایی زائرین اربعین حسینی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در سالن جلسات خانه معلم واقع در بلوار شهید بهشتی و بروی دانشکده علوم قرآنی برگزار می شود.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.